Весела інформатика

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Позакласний захід підготувала студентка групи М-52 Пукало Тетяна Петрівна

Весела інформатика (позакласний захід)


Гра проводиться між командами двох груп 10-го класу. У кожній команді по 7 чоловік. У грі задіяні помічники з учнів обох груп, глядачі. Ведучий – вчитель.


Мета: розвиток інтересу до предмету, повторення і закріплення вивченого матеріалу, розвиток творчої активності.


Реквізит: пісочний годинник; секундомір; таблиця підсумків; корзина для жетонів; жетони (окуляри).


Оформлення: на дошці: назва заходу, таблиця “Окуляри”; емблеми капітанів; емблеми учасників.




Дорогі глядачі і уболівальники, шановне журі!

Ми починаємо нашу гру. Тема нашої гри: «Весела інформатика». Сьогодні зустрічаються 2 команди: команда 1-ї групи класу і команда 2-ї групи класу.

Представляю членів нашого журі: ________________________ ________________________ ________________________

I. «Вітання».

Журі оцінює цей конкурс по 12-бальній системі. Спасибі командам. Журі попрошу оголосити свої оцінки. Перші оцінки команді.... Оцінки команді..... За перший конкурс команди одержують наступні оцінки ...

II. «Конкурс міміки і жестів»

Приступимо до наступного конкурсу «Конкурс міміки і жестів».

Пам'ятайте анекдот: «Зустрілися двоє глухих. Один тримає в руці вудку. Інший питає: «Ти що на рибалку зібрався?» «Та ні, я на рибалку» «А я думав ти на рибалку ...»

Інформація була передана, але до адресата не дійшла. При будь-якому обміні інформації повинні існувати приймач і джерело, інакше цей обмін не матиме ніякого сенсу.

Зараз 2 команди по черзі виступатимуть в ролі приймача і джерела інформації. А передавати інформацію вони будуть невербальним способом, тобто за допомогою міміки і жестів.

Журі оцінює конкурс по 12-бальній системі. Завдання попрошу одержати капітанів у мене. На підготовку командам дається 3 хвилини.

Завдання: Зобразити мімікою і жестами:

I команді: Принтер Комп'ютер завис

II команді: Миша. Хлопчика, що грає в комп'ютерну гру

Поки команди готуються, у мене є завдання залу для глядачів. У нас сьогодні незвичайна гра - ви теж можете взяти участь в ній - хто швидше вгадає той одержить жетон. У кого в кінці гри виявиться більше всіх жетонів, той одержить приз. Перш ніж хочете назвати відповідь - піднімайте руку. Конкурс для глядачів і уболівальників: Пристрій візуального відображення інформації. (ДИСПЛЕЙ) Пристрій, що обертає магнітний диск, записує на цей диск інформацію і прочитує з нього інформацію. (ДИСКОВОД) Особа, яка користується ЕОМ. (КОРИСТУВАЧ) Центральний «мозок» комп'ютера, призначений для переробки інформації. (ПРОЦЕСОР) Жорсткий диск, призначений для постійного зберігання інформації, використовуваний при роботі з комп'ютером. (ВІНЧЕСТЕР) Пристрій для обміну інформацією з іншими комп'ютерами через телефонну мережу. (МОДЕМ)

Команди готові.

Першою виступає команда… Друга… Оцінки журі. Загальний бал за два конкурси ...

III. Конкурс "Перекачати інформацію".

І ось чорний чаклун узяв щіпку священного Пилу Знання і всипав її в кубок з вогненним напоєм. Задимілася волога, потьмяніли фарби. І випив лицар одним ковтком цей кубок, і відкрилися йому всі таємниці всесвіту. Це кінець одного з відеофільмів, прихильниками яких є багато хто їх вас. У цьому Пилі Знання була якимсь чином записана вся історія цивілізації, тобто Пил Знання - це пристрій для зберігання інформації. Для зберігання інформації в комп'ютері є декілька пристроїв, які об'єднуються загальною назвою "пам'ять". Так в комп'ютері є оперативна пам'ять і зовнішня пам'ять.

Завдання командам: дискета - це тарілка з водою, вода - інформація, стакан - оперативна пам'ять. Від команди вибрати одну людину - процесор, який за допомогою ложки перекачуватиме інформацію з дискети в оперативну пам'ять. Журі оцінює характеристики процесора - швидкодія і який процесор більше перекачає інформації.

Перша команда одержить 12 балів, друга - 9. Команди одержують оцінки. Загальний бал ...

IV. Конкурс капітанів.

Настав час показати себе капітанам.


Конкурс «Ерудит». Пригадати і написати, які мови програмування вони знають. (по 0.2 бали за кожне слово.) Розшифрувати закодований текст і пояснити спосіб кодування (2 бали): Поса шила ф фасі. Коляманлядаля.

Відповіді: Роза жила в вазі. (спосіб кодування: глухі приголосні замінюються на дзвінкі, дзвінкі - на глухі) Команда. (спосіб кодування: після кожного складу вставляється склад ля)

Капітани готові, прошу здати свої завдання на оцінку журі. Поки журі підводить підсумки, а наша рахункова комісія підраховує загальний бал, який одержали команди за 4 конкурси, для вас конкурс:

V. Конкурс для глядачів і уболівальників:

У вас є можливість допомогти командам, за які ви вболіваєте, вам потрібно називати фільми, в назві яких є число і говорити за яку команду ви віддаєте свій голос, і до загального балу команди додається 1 бал.

Капітан команди одержує ...

VI. Домашнє завдання

Отже, ми підійшли до довгожданого вирішального конкурсу «Домашнє завдання».

Кожній команді було запропоновано домашнє завдання скласти казку на тему «Комп'ютер». На цій станції представники команд читають свої казки. Команди повинні були підготуватися і зараз покажуть нам цю казку.

Оцінки ...

Переможцем нашого сьогоднішнього конкурсу стала команда…