Дiлова графiка. Побудова дiаграм i графiкiв при роботi з ЕТ

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Мета уроку:

Навчальна. Ознайомити учнів із методикою побудови та використання ділової графіки в ЕТ. Навчити правильно вказувати всі параметри при побудові діаграм та графіків, використовувати графіку для аналізу даних у ЕТ.

Розвиваюча.Розвивати уміння та навички обробки даних в ЕТ. Логічне мислення, пам’ять, аналітичні здібності.

Виховна. Проводити професійну орієнтацію. Виховувати почуття такту та міри.

Обладнання: Комп’ютери класу. Програма для роботи з ЕТ. Готові демонстраційні ЕТ. Картки з завданнями для перевірки Д.З.

Хід уроку

. Вступна частина.

1. Оголошення теми та мети уроку, його ролі в даній темі та курсі інформатики в цілому.

2. Постановка перед дітьми цілі та розкриття методів її досягнення на уроці

. Перевірка домашнього завдання.

5 учнів працюють над створенням вказаних у картках ЕТ.(таблиці використовуються надалі при побудові діаграм) В цей час інші учні відповідають на запитання учителя.

. Актуалізація теми уроку.

1. Як ви думаєте, чому кажуть “краще 1 раз побачити, ніж 100 разів почути”?

2. Як, по вашому, чи потрібно табличну інформацію візуалізувати? Чому?

3. Які види діаграм та графіків ви бачили вже по телевізору чи в літературі?

4. Де можна застосувати ділову графіку в людській діяльності?

. Вивчення нового матеріалу.

1. Перегляд демонстраційних ЕТ та їх аналіз.

2. Робота по побудові діаграми:

 Чітко визначитися, що буде відображати діаграма.

 Вибрати в панелі інструментів кнопку “Мастер диаграм”.

 Вибрати вид діаграми.

 Вибрати діапазон даних та пояснень до них для побудови діаграми.

 Набрати всі необхідні пояснення до діаграми та осей координат.

 Вибрати місце розташування діаграми.

3. Зміна виду готової діаграми.

4. Зміна параметрів готової діаграми (шрифти, кольори та ін.).

5. Демонстрація поведінки діаграми при зміні даних ЕТ.

. Практична робота на ПК.

1. Учні працюють над створенням діаграм по різним даним готової ЕТ

Аналіз даних за допомогою графіки

Завдання 1 Відобразити графічно зміну температури повітря протягом 3-х тижнів, використовуючи таблицю подану нижче. Коливання температури повітря протягом трьох тижнів Tab.jpg Tab1.jpg


. Закріплення вивченого.

Повторення з учнями основного вивченого матеріалу на уроці.

. Аналіз та підсумки уроку.

Підводяться підсумки та робиться аналіз вивченого матеріалу

Домашнє завдання: І.Т. Зарецька, А.М. Гуржій, О.Ю. Соколов “Інформатика” (частина 2) Ст. 48-58 прочитати. Конспект вивчити.