Конспект уроку по Paint

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Тема.

Тематична атестація

Мета

• Навчальна-: перевірити засвоєння учнями теми, закріпити навички роботи з малюнками. Створення нових кольорів, зміна набору кольорів у палітрі, використання можливостей графічного редактора, збереження малюнків;

• розвивальна: розвивати мислення, творчу уяву, просторову уяву.

• Виховна: формування акуратності та уважності при роботі з графічним редактором.

Тип уроку

урок перевірки знань.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань.

Інформаційний диктант

1. Що таке комп'ютерна графіка?

2. Як отримуються зображення растрового типу?

3. Як будуються зображення векторного типу?

4. Які формати для збереження графічних зображень ви знаєте?

б. Який тип зображень найчастіше використовують фотографи та художник?

6. Який тип зображень зручніше використовувати для створення схем, графіків?

7. Які інструменти для малювання містить графічний редактор Раint?

II. Робота учнів за індивідуальними завданнями.

Учні працюють за завданням вчителя у двох варіантах (тексти додаються).

Варіант 1

1. Увімкнути ПК.

2. Запустити графічний редактор.

3. Встановити розмір малюнка 20 * 20 см.

4. Користуючись стандартними інструментами, намалюйте будинок (на свій розсуд)

5. Розфарбуйте малюнок так: стіни—зелені, двері—блакитні, вікна— білі.

5. Створіть новий колір зі співвідношенням зеленого — 80, червоного —130, синього — 18

6. Зафарбуйте дах у створений вами колір.

7. Визначте, яке співвідношення кольорів у жовтому кольорі.

8. Зробіть підпис малюнка «Це мій будинок».

9. Збережіть малюнок на дискету.

10. Здайте роботу вчителю та вимкніть ПК.

Варіант 2(для сильних учнів)

1. Увімкнути ПК.

2. Запустити графічний редактор.

3. Встановити розмір малюнка 20 * 20 см.

4. Користуючись стандартними інструментами, намалюйте замок (на свій розсуд)

5. Додати до палітри 5 кольорів, якими бажаєте розфарбувати замок.

6. Розфарбувати замок доданими кольорами.

7. Уявіть, що перед замком знаходиться ставок. Яку картину ви побачите, дивлячись у воду?

8. Створіть побачену картину.

9. Зробіть надпис на малюнку на свій розсуд.

10. Збережіть малюнок на дискету.

11. Здайте роботу вчителеві та вимкніть ПК.


III. Підсумок уроку, оцінювання знань учнів