Обговорення:Геометричні фігури. Площа поверхні та об'єм (11 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Дуже вдало підібране ключове запитання. В діяльності видно чітку послідовність дій учнів упродовж всього проекту. --shchur_ov 21:53, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Ключове та тематичні питання підібрані дуже вдало, а от змістові варто було б більш конкретизувати відповідно до навчальної теми. --shevchuk_nt 23:23, 11 листопада 2015 (UTC)

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Автор пропонує інструменти для оцінювання навчальних потреб учнів, оцінювання знань учнів протягом проекту, а також матеріали для самооцінювання.--shchur_ov 21:55, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Як приклад учнівської роботи автор пропонує презентацію, яку створюють учні після завершення проекту, в якій діляться результатами дослідження групи--shchur_ov 21:58, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

В описі діяльності приклад учнівської роботи подано як результат роботи учнів, а не як зразок, який демонструється вчителем перед початком роботи. --shevchuk_nt 23:20, 11 листопада 2015 (UTC)

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Форма самооцінювання є ефективною, вона дозволяє учням оцінити свої знання, ставитися відповідально до своєї роботи.--shchur_ov 21:59, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Оскільки учні демонструють свої дослідження у вигляді презентації, то варто було б створити форму оцінювання для презентації. --shevchuk_nt 23:32, 11 листопада 2015 (UTC)

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Інші документи ,які представлені у портфоліо Марії це - є і буклет , і план реалізації проекту, зхд таблиця, і тест "Авторське право", форма оцінювання блогу. Всі документи потрібні і важливі.--shchur_ov 22:13, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Опрацювавши портфоліо проекту з теми "Площі поверхні та об'єми", я можу зробити висновок, що в учнів під час цього проекту розвиваться навички 21 століття, зокрема:

-Гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання

-Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем. --shchur_ov 22:16, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Діяльність учнів та вчителя розписано по пунктах, але було б добре знати які пункти на якому етапі (уроці) будуть зреалізовані. --shevchuk_nt 23:16, 11 листопада 2015 (UTC)

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ