Обговорення:Портфоліо з навчальної теми "Квадратні корені. Дійсні числа." (Алгебра, 8 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Білий опонент - Фасоляк О.

Чорний опонент - Петрик Т

План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Назва проекту підібрана вдало, оскільки одразу зацікавлює та наштовхує на роздуми. Таким чином вчитель привертає увагу учнів до вивчення навчального матеріалу. Автор проекту ставить перед собою завдання розвивати навички мислення вищих рівнів та. Вдало сформульовані ключове та тематичні запитання проекту, які вимагають від учнів глибокого розуміння змістових запитань з навчальної теми. Основні запитання спонукають учнів до застосування навичок мислення вищих рівнів та грунтовного дослідження теми. Діяльність учнів описана чітко. --fasolyak_om 21:41, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

2 тематичне запитання не зовсім коректне та в стислому описі не чітко зрозуміле для учня 8 класу його основне завдання і які наступні дії.--matsiyevych_tp 20:29, 11 листопада 2015 (UTC)

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Автор пропонує інструменти для оцінювання навчальних потреб учнів у вигляді заповнення ЗХД-таблиці, оцінювання знань учнів протягом проекту, а також матеріали для самооцінювання. Крім того, протягом роботи над проектом проводяться призначені за особливим розкладом консультації.--fasolyak_om 21:45, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

В описі оцінювання варто описати як вчитель буде оцінювати учнівські блоги, про які автор згадує в графіку оцінювання.--matsiyevych_tp 20:50, 11 листопада 2015 (UTC)

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Для прикладу учнівської роботи подано шаблон для створення брошури, за допомогою якої учням легше буде продемонструвати результати своїх досліджень. --fasolyak_om 21:49, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

В прикладі учнівської роботи не вказано тему, по якій діти повинні шукати задачі. І кожна група дітей має спиратись на критерії для відшукання задач.--matsiyevych_tp 20:41, 11 листопада 2015 (UTC)

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

За допомогою форми оцінювання учнівської роботи учні можуть самостійно оцінити свою роботу, зрозуміти що потрібно зробити щоб їх робота була успішною. Це є позитивним етапом для роботи учнів.--fasolyak_om 21:52, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

--matsiyevych_tp 20:51, 11 листопада 2015 (UTC)

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Для слабших дітей потрібно показати шаблони, за для більшої продуктивності їх праці, а в тебе їх не додано.--matsiyevych_tp 20:54, 11 листопада 2015 (UTC)

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

У вчительській презентації, у розділі чи поповнився твій багаж знань, запитання подані нижче не відповідають твоїй темі.--matsiyevych_tp 20:59, 11 листопада 2015 (UTC)

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Вдало використано публікацію методу проектів та даного методу зокрема. Це дієвий спосіб для донесення до учнів ключових питань та понять даного способу роботи. Крім того, буклет вийшов дуже цікавим та привертає увагу до теми.--fasolyak_om 21:53, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Якщо результатом роботи дітей буде брошура, то варто було додати інструкцію для створення брошури.--matsiyevych_tp 21:04, 11 листопада 2015 (UTC)

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ