Обговорення:Портфоліо з навчальної теми "Площі многокутників" (Геометрія, 8 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Дуже вдало підібране ключове запитання, а також сформовані навчальні цілі проекту. В діяльності видно чітку послідовність дій учнів упродовж всього проекту.--fedoruk_ob 21:01, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Потрібно звернути увагу на формулювання пріоритетних навчальних, розвивальних та виховних цілей поряд з очікуваними результатами навчання учнів.--stadnyk_om 23:26, 11 листопада 2015 (UTC)

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Оцінювання проекту має чітку структуру, учні мають можливість оцінювати себе протягом усього проекту за допомогою ЗХД-таблиці, опитувальника; матимуть можливість контролювати свої дії за допомогою "Контрольного списку самооцінювання ". Учні зможуть проводити самооцінку протягом усього часу виконання проекту.--fedoruk_ob 21:14, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

В ЗХД-таблиці перед списком запитань бажано навести умову даного завдання, тобто за яким принципом діти повинні відповідати на поставлені запитання.--stadnyk_om 23:45, 11 листопада 2015 (UTC)

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

В учнівському блозі слід було вказати, який матеріальний результат(макет будинку) учні повинні отримати в результаті своєї роботи.--stadnyk_om 00:01, 12 листопада 2015 (UTC)

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

У формі оцінювання ставиться 8 оцінок трьома людьми, тому потрібно вказати як перевести суму балів в остаточну оцінку за тему в 12-ти бальній системі.--stadnyk_om 00:17, 12 листопада 2015 (UTC)

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Вдалим є те, що учням поданий шаблон для створення макету, що спрощує роботу учнів.--fedoruk_ob 21:20, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

У шаблоні презентації незавадив би покроковий опис дій учнів.--stadnyk_om 00:19, 12 листопада 2015 (UTC)

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

У дослідницькому завдання не вказано для якої саме групи учнів воно призначене.--stadnyk_om 00:27, 12 листопада 2015 (UTC)

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Загалом порфоліо вивчення теми організовано досить вдало. Є чітка структура реалізації проекту, присутня зрозумілість того, як саме вона буде відбуватися. В діяльності подана чітка хронологія дій вчителя та учнів в процесі роботи над проектом.--fedoruk_ob 21:05, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ