Обговорення:Портфоліо з навчальної теми "Трикутники, види трикутників" (Геометрія, 7 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Вдало підібрані змістові та тематичні запитання. Стислий опис містить конкретну інформацію, по якій можна сказати, чим учні займатимуться під час цього навчального проекту. Також чітко визначений кінцевий результат роботи груп представлений у вигляді публікації. --buk_mo 20:31, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

У навчальних цілях можна вказати, що учні повинні створити публікації та інші матеріали, як результатів їхньої проектної діяльності )--shymkiv_nm 02:46, 12 листопада 2015 (UTC)

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Позитивним є те, що оцінювання проводиться впродовж усього проекту, як вчителем так і самими учнями. Також вдало підібрані інструменти для оцінювання. --buk_mo 21:05, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Розробити підсумкове оцінювання учнів після проекту--shymkiv_nm 03:14, 12 листопада 2015 (UTC)

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Вдалим також є вибір прикладу учнівської роботи. Ведення блогу зацікавить дітей та дозволить їм творчо розвиватись, навчить стисло та точно висловлювати думки. --buk_mo 21:05, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Кожен етап роботи над проектом учні записують у блог --shymkiv_nm 02:54, 12 листопада 2015 (UTC)

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Форма оцінювання учнівського блогу складена коректно, що дасть можливість вчителю визначити чи учень розуміє що він робить та в разі необхідності допомогти йому. --buk_mo 21:15, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Можна учням показати зразок по якому слід оцінювати форму оцінювання виду діяльності--shymkiv_nm 05:45, 12 листопада 2015 (UTC)

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Допоміжними матеріалами для фасалітації Христина обрала шаблон для створення публікацій. Я вважаю це досить вдалим вибором, адже діти вже будуть мати від чого відштовхуватись, для створення власної публікації, а також не опустять важливих моментів.--buk_mo 21:15, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Створити форму оцінювання публікації, оскільки учні представляють свої результати досліджень у вигляді публікації--shymkiv_nm 03:10, 12 листопада 2015 (UTC)

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Окремо хочу відмітити презентацію за лаконічність та яскравість. Також Т-тадлиця складена таким чином, що учневі цікаво буде давати відповіді на питання, зафарбовуючи їх. Публікація містить в собі конкретну інформацію, щодо проектної діяльності. --buk_mo 21:24, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

У шаблон публікації можна добавити враження учнів від проекту--shymkiv_nm 05:50, 12 листопада 2015 (UTC)

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Портфоліо містить всі необхідні документи для здійснення даного проекту. Чітко структорована діяльність вчителя та учнів. Задіяно багато інструментів та засобів оцінювання.Даний проект цілком виправдовує поставлені цілі, та дозволить учням здобути багато нової та цікавої інформації для себе.... --buk_mo 21:27, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Можна придумати різні способи представлення учнівських результатів, оскільки в усіх 4-ох групах вони своє дослідження представляють з допомогою публікації--shymkiv_nm 02:57, 12 листопада 2015 (UTC)

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ