Обговорення:Портфоліо навчальної теми "Піраміда. Правильна піраміда (11 клас)"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Дуже вдало підібране ключове запитання, а також сформовані навчальні цілі проекту.--kolodij_iv 12:21, 9 листопада 2016 (UTC)

Ідеї для покращення

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

стислий опис проекту,представлений у плані вивчення теми є досить точним і відповідає вимогам оцінювання, учні можуть себе оцінювати і на початку проекту і в кінці--kolodij_iv 12:23, 9 листопада 2016 (UTC)

Ідеї для покращення

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Прикладом учнівської роботи є як і створення блогу так і презентація, які характеризують діяльність учнів на кожному з етапів. --kolodij_iv 12:30, 9 листопада 2016 (UTC)

Ідеї для покращення

В описі діяльності приклад учнівської роботи подано як результат роботи учнів, а не як зразок, який демонструється вчителем перед початком роботи.

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Методи оцінювання учнівської роботи обрані вдало, оскільки поєднуються їх різні види.--kolodij_iv 12:31, 9 листопада 2016 (UTC)

Ідеї для покращення

Оскільки учні демонструють свої дослідження у вигляді презентації, то варто було б створити форму оцінювання для презентації.

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

інші документи ,які представлені у портфоліо це є і буклет , Т-таблиця, зхд таблиця, і тест "Авторське право", форма оцінювання презентації всі документи потрібні і важливі.--kolodij_iv 12:29, 9 листопада 2016 (UTC)

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Портфоліо в цілому оформлено правильно і згідно вимог--kolodij_iv 12:32, 9 листопада 2016 (UTC)

Ідеї для покращення

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ