Обговорення:Портфоліо на тему "Симетрія"(геометрія, 9 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

запрошую до обговорення портфоліо --bigalska_up 14:55, 3 грудня 2014 (UTC)

білий опонент--grytsyk_ii 13:46, 3 грудня 2014 (UTC)

чорний опонент--karpo_nm 14:56, 3 грудня 2014 (UTC)

План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Ключові і Тематичні питання є цікавими і дозволяють глибоко вивчити дану тему, заохочують дітей до роботи над проектом. Стислий опис чітким. Чітко описані, що учні працюючи над проектом мають з'ясувати. --grytsyk_ii 06:26, 4 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

ключове питання підібране вдало,але я не бачу реалізації цієї проблеми, що буде в кінці проекту, чи зможуть вони дати відповідь на поставлене запитання. сама діяльність учнів є дуже нечіткою, не зрозуміло що на кожному етапі має робити кожна група.

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Для оцінювання рівеня знань учнів з поданої теми вчитель використовує опитування, мозковий штурм.Поточне оцінювання здійснюється за допомогою форми.--grytsyk_ii 06:55, 4 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

немає чіткої форми оцінювання проекту, вона не представлена у плані вивчення теми, це потрібно доопрацювати

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

--grytsyk_ii 07:18, 4 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

--grytsyk_ii 07:19, 4 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

--grytsyk_ii 07:19, 4 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

--grytsyk_ii 07:19, 4 грудня 2014 (UTC)==Вдалі моменти==

Ідеї для покращення

хочеться бачити учнівську роботу, як з точки зору дітей, можна виконати даний проет від однієї групи. як відбуватиметься їхній проецес дослідження

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Я думаю, що проект мав би бути цікавим для учнів, але нажаль, не змогла переглянути прикріплених файлів.

Ідеї для покращення

немає представленої в дільності учнів табуретки проекту, як буде проходити захист проету. Наприклад, в кінці учні досліджуюючи симетрію навколо нас, зроблять стінгазету, де буде саме дослідження симетрії, де вона зустрічається у природі, і як вона допомагає нам відчувати красу цього світу.

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ