Обговорення:Портфоліо проекту з теми "Площі плоских фігур"(Алгебра та початки аналізу 11 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Запрошую до оцінювання мого портфоліо --bobryk_vv 08:00, 3 грудня 2014 (UTC)
Білий опонент --ovchar_lv 22:03, 3 грудня 2014 (UTC)

Чорний опонент --zagorska_ki 22:14, 3 грудня 2014 (UTC)

План вивчення теми

Що стосується плану вивчення теми(ключові і тематичні питання, стислий опис, діяльність учнів, навчальні цілі), то тут, на мою думку, і ключове питання, і тематичні питання добре підібрані, зможуть зацікавити учнів. З формулювання стислого опису проекту учні зможуть отримати уявлення про те, над чим вони будуть працювати та, що є кінцевам результатом їх діяльності. Діляльність вчителя та учнів розписана поетапно, розглянувши її учні чітко зрозуміють свої завдання. що від них чекає вчитель. Навчальні цілі є представленими в плані вивчення теми. --ovchar_lv 22:09, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Змістові та тематичні питання підібрані досить непогано, але от ключове питання є досить зрозумілим тому для більшості учнів не має проблеми. У плані вивчення теми відсутні навчальні програми, яких варто дотримуватись. --zagorska_ki 21:46, 3 грудня 2014 (UTC)

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Оцінювання проекту має чітку структуру, учні мають можливість оцінювати себе протягом усього проекту за допомогою ЗХД-таблиці, опитувальника; матимуть можливість контролювати свої дії за допомогою "Контрольного списку самоспрямування учнів", для оцінювання учнівського блогу складена «Форма оцінювання учнівського блогу». Учні зможуть проводити самооцінку протягом усього часу виконання проекту. --ovchar_lv 22:09, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Для оцінювання робіт є ЗХД-таблиця, опитувальника, але вміст питань не відповідає навчальній програмі. --zagorska_ki 22:02, 3 грудня 2014 (UTC)

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Прикладами учнівської роботи є презентації групи «Програмісти» та «Теоретики», які слугують учням для орієнтації в їх роботі, а саме в представлені публіці продукту своєї частинки проекту. Дуже добрим є те, що використовується наочність для розвитку уяви, на мою думку, це спрямує учнів до створення подібних робіт, з яких представники інших груп зможуть зрозуміти матеріал, поданий в тій чи іншій презентації. --ovchar_lv 22:09, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Зразок учнівської роботи варто було б дати учням на початку проекту, але автор не вказав коли він його пропонує учням. --zagorska_ki 21:51, 3 грудня 2014 (UTC)

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Учні ведуть власний блог на якому описують кроки своєї роботи. Вибрана форма оцінювання учнівського блогу є досить вдалою і корисною, учні зможуть, переглянувши цю форму, самостійно підрахувати можливі бали. Є чітко розроблені критерії, учні зможуть формувати самооцінку. розроблена форма оцінювання допоможе і вчителю обєктивно оцінити всі учнівські роботи. --ovchar_lv 22:09, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Варто було б дати учням форму оцінювання роботи, так як вона окреслить чіткі рамки кінцевого продукту. --zagorska_ki 21:57, 3 грудня 2014 (UTC)

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Серед допоміжних матеріалів представлені: вчительська презентація, яка допоможе учням зрозуміти, що їх чекає під час виконання проекту; опитувальник для перевірки знань по темі, який допоможе вчителю зорієнтуватися в знаннях учнів, при потребі скорегувати їх; інструкція для створення учнівських робіт, яка допоможе учням створити презентацію, як результат їхньої праці. Всі ці матеріали допоможуть учням спрямуюти їхню діяльність при виконанні завдань проекту. --ovchar_lv 22:09, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

--zagorska_ki 21:57, 3 грудня 2014 (UTC)

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Матеріали, які будуть спрямовувати роботу учнів впродовж усього проекту:вчительська презентація, інструкція для створення учнівських робіт, опитувальник. Ці матеріали вдало укомплектовані, мають хороший зміст і є простими для використання. --ovchar_lv 22:09, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Переглянувши портфоліо з теми "Площі плоских фігур"(Алгебра та початки аналізу 11 клас), я можу зробити такий висновок: що в учнів під час цього проекту розвиваться навички 21 століття, а саме : вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично мислити, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем; гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання; учні з зацікавленістю приступлять до виконання цього проекту і воно не викличе значних труднощів, адже всі етапи чітко розписані, всі документи, потрібні учням, присутні. --ovchar_lv 22:09, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

В цілому проект непоганий, є цікаві ідеї, але не чітко вказані завдання для дослідження групам, й не зрозуміло що буде результатом проектної діяльності. Варто конкретизувати завдання учнів. --zagorska_ki 22:10, 3 грудня 2014 (UTC)

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ