Обговорення:Портфоліо проекту з теми "Правильні многогранники" (Геометрія, 11 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Запрошую до оцінювання мого портфоліо --marusyak_vr 07:59, 3 грудня 2014 (UTC)

Білий опонент --petryshyn_mv 08:26, 3 грудня 2014 (UTC)

План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Назва проекту підібрана вдало, оскільки одразу зацікавлює та наштовхує на роздуми. Таким чином вчитель привертає увагу учнів до вивчення навчального матеріалу. Автор проекту ставить перед собою завдання розвивати навички мислення вищих рівнів та використання ІКТ. Вдало сформульовані ключове та тематичні запитання проекту, які вимагають від учнів глибокого розуміння змістових запитань з навчальної теми. Основні запитання спонукають учнів до застосування навичок мислення вищих рівнів та грунтовного дослідження теми. Діяльність учнів описана чітко.

--petryshyn_mv 19:17, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Автор пропонує інструменти для оцінювання навчальних потреб учнів у вигляді заповнення T-таблиці, оцінювання знань учнів протягом проекту, а також матеріали для самооцінювання. Крім того, протягом роботи над проектом проводяться призначені за особливим розкладом консультації. Позитивним є ще й те, що оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень за діяльністю учнів, а остаточна оцінка за тему виставляється з врахуванням оцінки за презентацію.

--petryshyn_mv 19:25, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Для визначення навчальних потреб учнів, крім вказаних засобів, можна ще використати ЗХД-таблицю

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Прикладом учнівської роботи є презентація однієї з груп, що демонструє злагоджену та ефективну роботу учнів над спільним проектом.

--petryshyn_mv 21:09, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Крім презентації учням можна було б навести ще й приклади буклету, які теж можуть показувати результати проведеного дослідження проекту.

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Методи оцінювання учнівської роботи обрані вдало, оскільки поєднуються їх різні види.

--petryshyn_mv 21:09, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Автор нагадує учням основні критерії створення презентації, використовуючи інструкцію для створення презентації.

--petryshyn_mv 21:20, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Вдало використано публікацію методу проектів та даного методу зокрема. Це дієвий спосіб для донесення до учнів ключових питань та понять даного способу роботи. Крім того, буклет вийшов дуже цікавим та привертає увагу до теми.

--petryshyn_mv 21:15, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

В цілому портфоліо проекту з теми "Правильні многогранники" складено вдало, з урахуванням усіх вимог та стандартів.

--petryshyn_mv 21:24, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ