Обговорення:Портфоліо проекту з теми "Прямі на площині" (Геометрія, 7 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Запрошую до оцінювання мого портфоліо --bodnarchuk_ii 07:59, 3 грудня 2014 (UTC)
Білий опонент --muzyka_ns 13:50, 3 грудня 2014 (UTC)
Чорний опонент --ovchar_lv 09:00, 3 грудня 2014 (UTC)

План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Що стосується плану вивчення теми(ключові і тематичні питання, стислий опис, діяльність учнів, навчальні цілі), то тут, на мою думку, і ключове питання, і тематичні питання добре підібрані, зможуть зацікавити учнів: як легке так і швидке навчання їм буде до вподоби, тематичні питання повязані з практикою, з уявою учні, тому вони з перших хвилин пояснення проекту зможуть розвивати уяву, яка дуже потрібна на уроках геометрії. З формулювання стислого опису проекту учні зможуть отримати початкові уявлення про те, що їм потрібно буде робити. Діляльність вчителя та учнів розписана поетапно, розглянувши її учні чітко зрозуміють свої завдання. що від них чекає вчитель. Навчаль цілі є представленими в плані вивчення теми.

Ідеї для покращення

План оцінювання (графік і опис)

Оцінювання проекту має чітку структуру, учні мають можливість оцінювати себе протягом усього проекту за допомогою Т-таблиці, опитувальника; матимуть можливість контролювати свої дії за допомогою "Контрольного списку самоспрямування учнів", оцівання строрених ними буклетів буде прозорим, для цього складена "Форма оцінювання буклетів". Учні зможуть проводити самооцінку протягом усього часу виконання проекту.

Ідеї для покращення

Для визначення навчальних потреб учнів, крім вказаних засобів, можна ще використати ЗХД-таблицю.--ovchar_lv 21:19, 3 грудня 2014 (UTC)

Приклад учнівської роботи

Прикладом учнівської роботи є інформаційний буклет, в якому представлені означення основних понять і одразу є малюнки: побудови кутів, паралельних і перпендикулярних прямих. Дуже добрим є те, що використовується наочність для розвитку уяви, на мою думку, це спрямує учнів до створення подібних робіт, з яких представники інших груп зможуть зрозуміти матеріал, поданий в тій чи іншій буклетів.

Ідеї для покращення

Крім буклетів учням можна було б навести ще й приклади учнівських презентацій, які теж можуть показувати результати проведеного дослідження проекту.--ovchar_lv 21:19, 3 грудня 2014 (UTC)

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Форма оцінювання інформаційного буклету є досить прозорою, учні зможуть, переглянувши цю форму, самостійно підрахувати можливі бали. Є чітко розроблені критерії, учні зможуть формувати самооцінку. розроблена форма оцінювання допоможе і вчителю обєктивно оцінити всі учнівські роботи.

Ідеї для покращення

В формі оцінювання учнівської роботи можна було б навести ще критерії переведення отриманих оцінок в 12 бальну систему.--ovchar_lv 21:19, 3 грудня 2014 (UTC)

Допоможні матеріали для фасилітації

Добрим є те, що серед допоміжних матеріалів при цій колективній роботі представлені: вчительська презентація, яка допоможе учням зрозуміти, що їх чекає під час виконання проекту; тест для перевірки знань по темі, який допоможе вчителю зорієнтуватися в знаннях учнів, при потребі скорегувати їх; інструкція для створення учнівських робіт, яка допоможе учням створити буклет, як результат їхньої праці. Всі ці матеріали допоможуть учням, спрямують їхню діяльність при виконанні проекту.

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

ВІнші матеріали, які вчитель пропонує учням, будуть спрямовувати їхню роботу впродовж усього проекту. Це:вчительська презентація, тест для перевірки знань по темі, інструкція для створення учнівських робіт, опитувальник. Всі ці матеріали вдало укомплектовані, мають хороший зміст і є простими для використання.

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Переглянувши портфоліо з теми "Прямі на площині" (Геометрія, 7 клас), я прийшла до таких висновків: учні з радістю приступлять до виконання цього проекту і воно не викличе значних труднощів. адже всі етапи чітко розписані, всі документи, потрібні учням, присутні; також під час виконання проекту в учнів розвиватимуться навички 21 століття, серед яких можна виділити наступні: вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем; гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання; належна та продуктивна праця разом з іншими, тобто розвиватиметься вміння працювати в групі, швидко шукати потрібну інформацію, вибирати з неї потрібний матеріал.

Ідеї для покращення

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ

Проект Соколовської Ірини є дуже цікавий для учнів. В плані вивчення теми детально розписані робота учнів і вчителя, представлені інтернет ресурси,що покращить роботу учнів, росписана також диференціація навчання,що мають робити обдаровані учні, що є дуже важливим,бо не кожен може справитися з представленими завданнями.