Обговорення:Портфоліо проекту з теми "Трикутники навколо нас"(геометрія 7 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Запрошую до оцінювання мого портфоліо --bukavyn_lv 07:59, 3 грудня 2014 (UTC)

білий опонент --karpo_nm 08:23, 3 грудня 2014 (UTC)

чорний опонент --muzyka_ns 13:51, 3 грудня 2014 (UTC)

План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Як тематичні так ключове запитання дуже вдало підібрані, в учнів виникає справді захоплення тим, як же трикутник зможе жопомогти ім зрозумітити світ, під час діяльності вони дізнаються де зустрічаються трикутники у природі, це дійсно цікаво як для дітей так і для дорослих, діляльність учнів розписана поетапно, чітко, прочитавши який зрозуміло хто чим займається, хто за що відповідає, навчальні цілі також представлені у плані вивчення теми)--karpo_nm 13:33, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

В цілому план вивчення теми складений добре, проте в ньому не вказано, яке технічне і програмне забезпечення потрібне при його реалізації, добре було б також якби в стислому описі було вказано, хто займається підготовкою статті для її публікації в учнівському віснику.

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

стислий опис проекту,представлений у плані вивчення теми є досить точним і відповідає вимогам оцінювання, учні можуть себе оцінювати і на початку проекту і в кінці

Ідеї для покращення

Позитивним є те, що в формах оцінювання презентації і публікації є розподіл балів, але такого розподілу немає в формі оцінювання блогу.

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

дуже добре,що Ліда вибрала собі форму представленя учнівської роботи блог, тому що це дасть учням ознайомитися із інтернетом детальніше і значно спростить їхню роботу у майбутньому. У блозі розписано (від групи дослідників) як працювали учні на протязі всього проекту, які проблеми в них виникали, як вони з ними справлялися, з чиєю допомогою. Важливим є також що учні зробили висновки щовони навчилися і до яких висновків вони дійшли, а саме : Навіщо потрібні трикутники? Як давно люди дізналися про трикутники? Як розвивалося вчення про трикутники? Які властивості трикутників люди в давнину використовували в практичному застосуванні.

Ідеї для покращення

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

діти у 7 класі є досить обєктивними і чесними, тому вибрана форма самооцінювання блогу є досить вдалою і корисною для учнів і для вчителя зокрема, йому це спростить роботу,а учням дасть наснагу і заохочення для подальшого навчання.

Ідеї для покращення

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

інші документи ,які представлені у портфоліо це є і буклет , і план реалізації проекту, зхд таблиця, і тест "Авторське право", форма оцінювання презентації всі документи потрібні і важливі.

Ідеї для покращення

Добре було б якби серед документів, які вчитель пропонує учням для роботи з проектом була б інструкція для роботи з блогом.

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

опрацювавши портфоліо проекту, я можу зробити висновок, що в учнів під час цього проекту розвиваються навички 21 століття, зокрема

Гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання

Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.

Належна та продуктивна праця разом з іншими

Ідеї для покращення

в цілому проект вийшов вдалим, проте дещо потрібно доробити...

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ

Вцілому проект дуже цікавий для учнів, у плані вивчення теми детально розписані робота учнів і вчителя, представлені інтернет ресурси,що покращить роботу учнів, росписана також диференціація навчання,що мають робити обдаровані учні,що є дуже важливим,бо не кожен може справитися з представленими завданнями.