Практична робота. Вказівки до малювання графічних примітивів

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Мета:

-закріпити вміння та навички учнів щодо використання основних вказівок малювання графічних примітивів при створенні малюнків;

-розвивати вміння передавати свої знання іншим та використовувати знання на практиці.

Тип уроку:урок закріплення та застосування знань, умінь та навичок

Хід уроку

І Актуалізація опорних знань

Інтерактивна вправа «Так або ні»(3 бали)

Твердження.JPG

ІІ Практична робота

Завдання 1(3 бали)

За поданим зразком зобразити малюнок , використовуючи інструменти графічного редактора. Розфарбувати самостійно

Палац.JPG

Завдання 2(2 бали)

Заповніть таблицю

Таблиця0.JPG

Завдання 3(1 бал)

За допомогою пункту меню «файл» встановити необхідні параметри для макета аркуша(формат А4,орієнтація горизонтальна, поля: зверху і знизу по 2 см, ліворуч і праворуч по 3 см.) Зберегти малюнок під назвою Палац_Прізвище.bmp у своїй папці.результат показати вчителю.

Завдання 4(3 бали)

За допомогою сітки побудувати малюнок. Зберегти його під назвою Дельфін.bmp

Дельфін.JPG

III Підсумок уроку

1. Які графічні примітиви ви використовували під час роботи на уроці?

2. Які інструменти для малювання геометричних фігур із замкнутим контурами є у графічному редакторі?

3. Що називають основним та фоновим кольором?

4. Як змінити масштаб малюнка?Як виконати поворот фігури?

VI Домашнє завдання.

Творче завдання. Підготувати завдання-картку для малювання орнаменту, яка буде містити : приклад орнаменту , три запитання з теми: «Графічний редактор». Алгоритм створення орнаменту записати у зошит.