Практична робота. Створення структури бази даних,введення та редагування даних
Мета: Навчитись створювати таблиці баз даних, вносити в них дані в режимі таблиць та в режимі форм, експорт даних із Excel. Обладнання: комп’ютери IMB PC, інструкція. !!! Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки !!!
Завдання 1.
- Створити нову базу даних. Місце розміщення цієї бази буде диск С: каталог «Мои документы», а ім’я — прізвище виконавця практичної роботи.
- Імпортувати дані, що знаходяться в робочій книзі під іменем «Практична робота №18.xls». Для цього відкрити в меню «Файл» пункт «Внешние данные» , а звідти пункт «Импорт». Після чого вибрати місце розміщення файла під іменем «Практична робота №18.xls» (диск А) та в полі Тип файлов — «Micsoft Excel». Після чого вибрати необхідний файл і натиснути кнопку «Импорт». Вибравши перший лист, потрібно натиснути кнопку «Далее». На наступній формі потрібно поставити прапорець «Первая строка содержит заголовки столбцов» і натиснути кнопку «Далее». Після цього натиснути кнопку «Готово».
- Дати назву створеній таблиці «Оборотна відомість», користуючись стандартними методами.
- Відредагувати таблицю в режимі конструктора. Атрибути полів повинні бути такі:
- Nazva — тип поля «Текстовый»
- Odvim — тип поля «Текстовый»
- Cina — тип поля «Числовой»
- Cilk0 — тип поля «Числовой»
- Suma0 — тип поля «Числовой»
- Cilk1 — тип поля «Числовой»
- Cilk3 — тип поля «Числовой»
- Cilk2 — тип поля «Числовой»
- Suma2 — тип поля «Числовой»
- Cilk3 — тип поля «Числовой»
- Поля, наведені вище відповідають полям таблиці. Тому в атрибуті «Подпись» для кожного поля потрібно ввести назву стовпця таблиці із інструкції українською мовою. Наприклад, для поля «Cina» вводиться підпис «Ціна». Для всіх полів із кількістю продукції та сумами встановити в атрибуті «Размер поля» значення «Двойное с плавающей точкой». В атрибуті «Формат поля» для полів із сумами і ціною потрібно вибрати значення ###0,00” грн.”; -###0,00” грн.”. Для даної задачі введення атрибутів інших полів — не суттєво.
Завдання 2.
Створити форму «Оборотна відомість» наведеного вигляду.Форма створюється в режимі «Мастер форм». Треба вибрати із списка тільки ті поля, що входять в дану форму.
Завдання 3.
Завдання 4.
Зауваження: Будьте уважні при введенні імен та даних. Робота з цією базою даних розрахована на кілька занять. Запишіть в зошит ім’я власної бази та реальні імена полів таблиці (в режимі Конструктора). В результаті повинна утворитись така таблиця: Оборотна відомість виробничих запасів по складу
Порядок виконання роботи:
- Ввімкнути комп’ютер.
- Дочекатись повної загрузки Windows.
- Запустити MS Acess.
- Виконати завдання №1.
- Виконати завдання №2.
- Виконати завдання №3.
- Виконати завдання №4.
- Замалювати в зошит вигляд форми «Оборотна відомість». Замалювати вигляд таблиці «Оборотна відомість» в режимі «Конструктор».
- Записати висновки до зошита з практичних робіт.
- Вигрузити Acess.
- Вимкнути комп’ютер.
Домашнє завдання:
- Підготуватись до практичної роботи №2. Тема «Створення запитів в СУБД
Acess».
- Переписати до зошита з практичних робіт інструкцію до роботи №2.
- Повторити використання майстра створення запитів в Acess.
- Повторити редагування запитів в режимі Конструктор.
Запитання до захисту практичної роботи:
- З якими об’єктами оперує система управління базами даних?
- Які етапи створення таблиці в СУБД?
- Які Ви знаєте типи даних, що використовують бази даних?
- Яким чином можна виконати пошук потрібного елемента в таблиці?
- З якою метою одне з полів таблиці оголошується ключовим?