Піраміда

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Автор проекту

Олексюк Мар'яна Миколаївна

Назва проекту

Піраміди

Основні та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Математика, інформатика, історія, екологія, астрономія.

Вік учнів, клас

10 клас, 15 років.

Приблизний час вивчення теми

Три тижні.


Стислий опис проекту

Піраміда, як геометрична фігура, мабуть, найдосконаліша у природі. Піраміди знайдені на всіх континентах. Ми неодноразово чули про них або бачили їх у реальному житті. А що ми знаємо про піраміди? Хто творив піраміди і для чого? Що в них досі вражає вчених світу? Щоб відкрити завісу таємниць про піраміди, побудованих руками людини, пропоную проект з геометрії « Така знайома і таємнича піраміда ». Він припускає вивчити тему «Піраміда», розвинути інтерес до предмета, навички самостійної роботи, побачити зв'язок між наукою і життям.

Питання проекту

Ключове питання

Як наука змінює світ?


Тематичні питання

  1. Визначення піраміди. Площа поверхні піраміди.
  1. Визначення правильної піраміди. Площа бічної поверхні правильної піраміди.
  1. Властивості правильної піраміди.
  2. Властивості пірамід, основа яких, вписаний або описаний багатокутник.
  3. Правильна усічена піраміда. Її елементи і площа бічної поверхні.

Змістові питання

  1. Піраміда - звичайний багатогранник? Чи є у пірамід які-небудь таємниці?
  2. Яка історія пірамід?
  3. Які форми у пірамід, побудованих на землі?
  4. Який зв'язок між пірамідами і зірками?
  5. Яке місце займають піраміди в житті людей?

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Навчити дітей:

  1. розпізнавати, обстежувати і вирішувати проблемні ситуації з області математики, залучаючи знання з різних галузей науки;
  2. самостійно, критично мислити;
  3. прогнозувати результати;
  4. практично застосовувати отримані знання;
  5. формувати навички роботи в команді, навички публічного виступу;
  6. розширювати свої знання;
  7. розвивати аналітичне мислення;
  8. придбати навички самостійної роботи;
  9. працювати творчо, конструювати, моделювати, проектувати і т.д

Діяльність вчителя

Вчитель озвучує назву проєкту, мотивує діяльнісь учнів вступною презентацією, розробляє і повідомляє критерії оцінювання. Консультує учнів з питань планування та створення презентації;


Діяльність учнів

Учні розбиваються на групи, розподіляють обов'язки, шукать інформації в різних джерелах. Аналізують інформацію, відбирають матеріал для публікації та презентації, обговорення задач прикладного характеру.


Оцінювання

Самооцінювання і взаємооцінювання здійснюється під час захисту проектів за допомогою бланків:

  1. лист оцінювання презентації;
  2. самооцінка дослідницької роботи учня;
  3. лист оцінювання буклету