Створення, відправлення та отримання електронного повідомлення.

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

вчитель: Лукашова Катерина Володимирівна

Тема: Створення, відправлення та отримання електронного повідомлення.

Мета: закріпити в учнів основні поняття електронної пошти, формувати в учнів навички проведення основних операцій з електронною поштою: створення, зберігання, перегляд, відправлення та отримання електронних повідомлень; закріпити в учнів призначення папок поштової скриньки; формувати в учнів вміння і навички створення облікового запису; розвивати логічне мислення та формувати вміння і навички роботи з мишею; виховувати інформаційну культуру учнів.

Тип уроку: урок розвитку і закріплення, формування навичок і вмінь.

Вид уроку: практична робота.

Хід уроку:

І. Організаційна частина

– привітання з учнями;

– перевірка присутності учнів на уроці.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Запитання для учнів.

• Що таке електронна пошта?

Відповідь: Електронна пошта (або e-mail) – це служба Інтернет для обміну текстовими повідомленнями та прикріпленими до них файлами.

• Що таке поштовий клієнт?

Відповідь: Поштовий клієнт – це програма для роботи з електронною поштою.

• Яка будова електронної адреси?

Відповідь: ім’я_поштової_скриньки_користувача@доменне_ім’я_поштового_сервера

• Які основні операції з поштою?

Відповідь: створення, відправлення, отримання, створення копії, створення прихованої копії, відповідь, відповідь всім, пересилання, видалення, друкування.

ІІІ. Формування вмінь і навичок.

Виконайте завдання практичної роботи №8:

1. Запустіть програму Internet Explorer.

2. Зареєструйтесь на поштовому сервері www.mail.ru.

3. Зайдіть у поштову систему.

4. Відкрийте зареєстровану скриньку та з’ясуйте:

А) скільки листів знаходиться в поштовій скриньці?

Б) які папки створено?

В) перегляньте всі об’єкти вікна поштової скриньки.

5. Встановіть відповідність між назвами та призначеннями папок електронної поштової скриньки.

1) Вхідні

2) Відправлені

3) Чернетки

4) Видалені

А) тимчасово зберігає видалені листи

Б) Зберігає незавершені листи

В) Зберігає електронні листи, що надійшли

Г) Містить копії листів, що були відправленні

6. Надішліть на адресу вчителя lukashova_k@mail.ru лист, який містить:

– Тема — прізвище та ім’я учня;

– Текст листа — ваше улюблене свято;

– Зайдіть в Інтернет та знайдіть зображення, пов’язане з святом. Збережіть його в папці. Прикріпіть зображення до листа;

– Розробіть власний підпис. Підпишіть лист;

– Збережіть лист в папці Чернетки;

– Відправте лист.

7. Створіть в адресній книзі групу Мій клас. Додайте до групи три контакти та відправте їм листи про своє улюблене свято.

8. Відкрийте один з листів ваших однокласників. Створіть і надішліть відповідь на лист, включіть до тексту листа-відповідь одне речення з отриманого листа.

9. Перегляньте налаштування поштової скриньки.

10. Оформіть звіт та відправте листом на адресу вчителя.

IV. Підведення підсумків уроку

1. Аналіз діяльності учнів на уроці.

2. Виставлення оцінок та їх мотивація.

V. Домашнє завдання.

Підручник М. Я. Ривкін «Інформатика 10», § 3.2.