Edublogs

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Дещо Про Edublogs

Edublogs.jpg

Edublog є свого роду блог, написаний кимось з часткою в сфері освіти. Приклади можуть включати в себе блоги, написані або для вчителів, блоги підтримується для класних занять, або блоги, написані про освітньої політики. Сукупність цих блогів називається edublogosphere деякі, відповідно з більшою блогосфери, хоча цей ярлик не обов'язково універсально узгоджені. (Інші належать до громади або збір блоги та блогерів як edusphere.) Крім того, педагогів, блог іноді називають edubloggers. Громади edubloggers іноді збираються на Meetups або неКонференцією засідань, організованих використанням вікі на edubloggercon

Блоги в галузі освіти

Використання блогів стало популярним в освітніх установах, включаючи державні школи і коледжі. Блоги можуть бути важливими інструментами для обміну корисною інформацією та порадами між співробітниками, диспергування інформації для студентів, або підтримувати зв'язок з батьками. (Блоги в галузі освіти). Вчителі можуть створювати, контролювати і редагувати блоги, щоб забезпечити, щоб відповідні проводки і ставлення до школи.

Є багато вчителів пов'язані блоги в Інтернеті, де вчителі можуть обмінюватися інформацією один з одним. Це може включати конкретний зміст, що вони працюють у їхньому класі або штрафні уроки, які вони хотіли б поділитися з іншими вчителями. Вона є інструментом для викладачів, для обміну ідеями один з одним про те, що працював зі студентами, а що ні. Вчителі можуть часто покладаються на ці джерела, щоб спілкуватися один з одним по будь-яких питань в галузі освіти, що вони можуть бути в тому числі, що мають клас методів управління та політики. Таким чином блогу часто виступає як система підтримки для вчителів, де вони можуть отримати доступ ідеї, інструменти, і розраховувати на підтримку і визнання з боку інших фахівців у своїй галузі. Деякі з цих блогів стали національно визнаних як корисних інструментів, особливо вчителі блоги, які безпосередньо на краще в системі освіти. блог Ентоні Маллена, наприклад, про подорожуючих вчителів обговорювали США відсіву та обміну своїм досвідом з іншими.

Вчителі використовують блоги як спосіб спілкування і зміцнення навчальних занять серед своїх студентів. Легко уявити використання блогів в класі і дозволяє як викладач і студент можливість редагувати і додавати інформацію в будь-який час. Можливість як для викладача та студента для редагування вмісту дозволяє вивчати проводитися за межами академічних умовах. Блоги збільшення впливу інших студентів з усієї країни чи світу, а поліпшення письмовій та усній мові. Вчителі використовують блоги як спосіб розміщення важливої інформації, такий як домашня робота, важливі дати, пропущені уроки, проекти, дошки обговорень і іншу корисну інформацію класу, доступного для всіх. Студенти можуть отримати доступ до цієї інформації з дому або з будь-якого комп'ютера, підключеного до Інтернет.


Студенти можуть використовувати блоги, щоб спілкуватися з іншими студентами для групи проектів. Студенти можуть також отримати доступ до блог задавати один одному питання про призначення чи пропустив урок. Він також дає студентам можливість співпрацювати в рамках поезії, різні письмові завдання, або свідчення. Студенти можуть реагувати спочатку текст, в тому числі їх думки, почуття, зв'язку, питання і т.д. Інші студенти будуть мати можливість відповідати і реагувати на ці відповіді. Це створить розмова серед студентів та розвитку їх критичного і аналітичного мислення. Вона також дозволяє студентам, які соромляться і захищені в класі висловлювати свою думку і розуміння використанням іншого підходу. При використанні блогів в класі студентів вчитися один у одного і індивідуально виразити себе добре. У системі вищої освіти блоги часто використовуються в якості відбиває журналах. Ці блоги можуть бути приватними між студентом і опікуна або може використовуватися разом з класом.



Використання блогів в сфері освіти дає студентам глобальній перспективі. Вчителі з різних держав, країн і континентів можуть співпрацювати в різних проектах і знання. Класі в Китаї може співпрацювати з класами в Німеччині, Мексики, Австралії і т.д. за допомогою кількох клацань кнопкою. Навчання за допомогою блогів дозволяє студентам взяти під свій контроль своє власне навчання і направити її до власних потреб. Студенти можуть бачити, що думки і навіть стратегії розрізняються залежно від місця розташування і культури. Діти всі різні, але загальний потік навчання може об'єднати їх. Використання блогів в класі вкладається технологічної грамотності у дітей, які допоможуть їм у дорослому житті.

Вчителі та батьки можуть також використовувати блоги для того, щоб спілкуватися один з одним. Інформація може бути розміщена для батьків про спеціальні події, що відбуваються в класі, таких як екскурсії, свята і презентації. Блоги також основним інструментом для батьків, щоб з'ясувати, щоденні завдання, щоб вони могли перевірити на своїх дітей та класі очікування. Після цього ясного і відкритого спілкування між батьками та студенти можуть забезпечити успіх. (Інститут розвитку дитини). Допомога батькам про те, що пов'язано з розвитком відповідних для своїх дітей на блозі може відкрити комунікації і допомогти батьківських навичок, а також. першу чергу вчителі полягає у навчанні своїх студентів, але навчання і спілкування відкрито з батьками через блоги є корисним інструментом, щоб тримати відкритими канали зв'язку між вчителями та студентських сімей.


Джерела інформації