«ПОКАЗУХА + …»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Методична розробка позакласного заходу

Мета:повторити і закріпити основні поняття, вміння і навички з основ інформатики та обчислювальної техніки; формувати і розвивати пізнавальний інтерес до комп’ютерних знань, активність, комунікабельність та самостійність учнів, їх логічне мислення; виховувати зацікавленість учнів та їх творчість, повагу до вчителів і своїх товаришів, сприяти розвитку уваги, пам’яті.

Обладнання:карти із завданнями та запитаннями до гри.

Підготовча робота:перед грою учні узгоджують з учителем назви своїх команд і слова до конкурсу «Отакої…».


Ведучий 1

Минають дні, минають роки,

Прогрес крокує повсякчас,

І вже новиночки науки

Прийшли до школи і до нас.

Просторий клас, а в нім – машини

І кожному – як би пізнать

Світ, що несе в собі таїни,

Твій розум прагне розгадать.

Тож не барімося, до діла

І зараз конкурс проведем,

Та школярів умілих

Сьогодні тут ми віднайдем.