Відмінності між версіями «Користувач:Kolisnyk mi»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
 
(Не показані 4 проміжні версії цього користувача)
Рядок 1: Рядок 1:
  [[Файл:Kolisnyk10091995.jpg.jpg|150]]
+
  [[Файл:Kolisnyk10091995.jpg.jpg|300 px]]
 
== Ім'я користувача==
 
== Ім'я користувача==
  
Тут слід записати прізвище, імя та по батькові студента та групу, у якій навчається студент
+
Колісник Марія Ігорівна, М-51
 
 
  
 
== Мої блоги ==
 
== Мої блоги ==
Рядок 10: Рядок 9:
 
== Мій внесок ==
 
== Мій внесок ==
 
[[Портфоліо проекту на тему "Маленька частинка дитячої мрії"]]
 
[[Портфоліо проекту на тему "Маленька частинка дитячої мрії"]]
=Назва навчальної теми=
 
'''''Хто важливіший?'''''
 
 
=Основний та другорядні  (дотичні) навчальні предмети=
 
*Математика
 
*Інформатика
 
*Українська мова
 
 
=Вік учнів, клас=
 
13 років, 7 клас
 
 
=Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)=
 
Даний проект розрахований для учнів 7-го класу, впровадження відбувається під час вивчення теми "Лінійні рівняння та їх системи". У проекті учні об'єднуються у 3 групи, кожна з яких має своїх Теоретиків, Практиків, Шукачів скарбів.
 
Теоретики повинні опрацювати теоретичний матеріал.
 
Практики повинні скласти і розв*язати рівняння, використовуючи відомі ознаки.
 
Шукачі скарбів повинні знайти статистичні дані і здійснити перевірку знань учнів з теми у цікавих формах і видах діяльності.
 
Для цього вони будуть користуватися інтернет ресурсами. Вчитель буде допомагати, розробить презентація, публікацію. Результати роботи над проектом будуть представлені кожною групою безпосередньо на захисті проекту, який бути проходити у формі свята «Наша гордість», на яке будуть запрошені батьки і вчителі.
 
 
=План вивчення теми (вставити файл)=
 
[https://drive.google.com/drive/my-drive План вивчення теми]
 
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=
 
Упродовж всієї навчальної теми проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Учні з самого початку роботи над проектами використовують контрольний список для  інформаційного бюлетеню. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Для оцінювання знань з даної теми вчитель пропонує учням  [https://docs.google.com/document/d/1jmtA2VX3Xl8c95qOT83bSWgY7EHxGR2VKjtnEMUB58w/edit#heading=h.gjdgxs Т-таблицю],[https://docs.google.com/document/d/1Rah8V1uCL5x4PKCw8r3TNXNXstut3PLkDM_oj4zAVQ8/edit ЗХД-таблицю],а також  [https://goo.gl/forms/F1mO1fQerdXOWUps2 опитувальник]. Для правильного виконання свого дослідження кожна з групок ознайомлюється з  [https://drive.google.com/drive/my-drive формою оцінювання блогу]
 
 
=Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)=
 
'''Початковий етап проекту'''
 
 
1.Вчитель оголошує учням про тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.
 
 
2.Вчитель надсилає учням додаткові матеріали за допомогою електронної
 
[https://docs.google.com/a/fizmat.tnpu.edu.ua/forms/d/e/1FAIpQLScBF_r24r7a1SCAsP5Uh_FjqZvndal6WX0PS7l84MAJWtjxdw/viewform електронної пошти]
 
 
3.Пропонує публікацію про метод проектів.
 
 
[[Файл:Kvas1 2.jpg|500px]]
 
[[Файл:Kvas 2.jpg|500px]]
 
 
4.Учні ознайомлюються з основними завданнями
 
 
5.Вчитель пропонує презентацію проекту.
 
 
6.Вчитель визначає навчальні потреби учнів за [https://docs.google.com/document/d/1jmtA2VX3Xl8c95qOT83bSWgY7EHxGR2VKjtnEMUB58w/edit#heading=h.gjdgxs Т-таблицею] та [https://docs.google.com/document/d/1Rah8V1uCL5x4PKCw8r3TNXNXstut3PLkDM_oj4zAVQ8/edit ЗХД-таблицею]. Дані таблиці
 
 
призначені для попереднього оцінювання теоретичних знань та практичних навичок учнів, що допоможе
 
 
вчителеві в організаційній роботі, а саме в розподілення учнів на групки.
 
 
7.Учні визначають рівень своїх знань за допомогою  [https://docs.google.com/document/d/1jmtA2VX3Xl8c95qOT83bSWgY7EHxGR2VKjtnEMUB58w/edit#heading=h.gjdgxs Т-таблиці] та [https://docs.google.com/document/d/1Rah8V1uCL5x4PKCw8r3TNXNXstut3PLkDM_oj4zAVQ8/edit ЗХД-таблиці]
 
 
8.Учитель пропонує учням об'єднатися в групки.
 
 
9.Учні об'єднуються в такі групи: «теоретики», «практики», «шукачі завдань» де кожна з гупок отримує свої
 
 
завдання.
 
 
'''Робота над проектом'''
 
 
10.Вчитель пропонує учням тест про [https://docs.google.com/document/d/1mYOHUzUxsoNGTG9W711e-Udq5B2ZKXyeCxwIVN6-NuU/edit авторське право]
 
 
11.Учні з самого початку роботи над проектами використовують [https://docs.google.com/document/d/1cfbkTaHgJQvbyz-I0iSl9rb4weDKYG2hrdUPL6xGlvA/edit Контрольний список самоспрямування у навчанні]
 
 
12.Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання
 
 
13. Учні обговорюють висунуті проблеми.
 
 
14.Учні опрацьовують запропоновані матеріали.
 
 
15.Учні відповідають на питання [https://goo.gl/forms/F1mO1fQerdXOWUps2 опитувальника]
 
 
16.Учні ведуть записи у [http://kvasoksana.blogspot.com/ блозі]
 
 
17.Вчитель пропонує скористатитися списком джерел для власних досліджень і [https://docs.google.com/document/d/1REzUu0l56VOeE9zJalsH55gaeDkQWY-dfyXr8J1ojvM/edit контрольний список для оцінки веб -сайтів]
 
 
18.Учні ознайомлюються з [https://drive.google.com/drive/my-drive формою оцінювання учнівського блогу]
 
 
19.Вчитель пропонує [https://docs.google.com/document/d/1h8JjfN6Tgk8hXOiHfNPK1IflIp2M0OXIuznfqZdHOHc/edit#heading=h.gjdgxs інструкції для створення учнівського блогу]
 
 
20.Кожна з групок учнів планує свою роботу і розподіляє ролі
 
 
21.Вчитель подає учням для виконання дослідницькі завдання у [https://docs.google.com/document/d/1hVIDREQ7sesVlYQ6PH6fd5CiIOozh1-z8ZgoMvBtu0c/edit Word] та Excel
 
 
22.Учні приступають до роботи.
 
 
23.У разі виникнення питань вчитель пропонує консультації у вигляді блогу
 
 
24.Учні опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, здійснюючи при цьому
 
 
записи у блозі щодо результатів виконаних робіт
 
 
'''Завершальний етап проекту'''
 
 
25. Учні готуються до захисту проекту.
 
 
26. Учні коректують помилки і слухають зауваження вчителя.
 
 
27. Учні проводять захист проекту і організовують разом із вчителем свято. Кожна з групок у вигляді подарунка
 
 
презентує результат своєї роботи.
 
 
28. Вчитель проводить кінцеве оцінювання роботи учнів.
 
 
29. Учні та вчитель діляться враженнями від проекту, побажаннями та зауваженнями на майбутнє.
 
 
=Відомості про автора=
 
[[Користувач:Kvas ob |  Квас Оксана Богданівна]]
 
 
==Фах, навчальний предмет==
 
Вчитель математики, математика
 
 
==Навчальний заклад==
 
 
ТНПУ імені Володимира Гнатюка
 
 
=Місто/село, район, область=
 
 
м.Тернопіль
 
 
==Контактні дані==
 
0969165560
 
 
=Відомості про тренінг=
 
 
 
==Дати проведення тренінгу==
 
Вересень-листопад, 2016 рік
 
 
==Місце проведення тренінгу==
 
ТНПУ ім.В.Гнатюка, фізико-математичний факультет
 
 
==Тренери==
 
Барна Ольга Василівна,
 
Галан Віра Іванівна
 
 
[[Категорія: Шаблони]]
 
[[Категорія: 10 версія]]
 
  
[[Категорія:Банк проектів]]
 
  
 
==Мої захоплення==
 
==Мої захоплення==

Поточна версія на 11:19, 9 листопада 2016

Kolisnyk10091995.jpg.jpg

Ім'я користувача

Колісник Марія Ігорівна, М-51

Мої блоги

Блог навчання [[1]]

Мій внесок

Портфоліо проекту на тему "Маленька частинка дитячої мрії"


Мої захоплення

тут записують захоплення

  • музика
  • образотворче мизтецтво