Навчальний проект:"Куди голову повернеш, многокутник там знайдеш"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Версія від 15:34, 28 листопада 2013, створена Strelyuk mv (обговореннявнесок) (Cтислий опис проекта)
Перейти до: навігація, пошук

Автор проекта

Стрелюк Марія Вікторівна

Назва проекта

"Куди голову не повернеш,
многокутник там знайдеш."

Основні та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія, інформатика, історія, біологія, музика, образотворче мистецтво, трудове навчання

Cтислий опис проекта

Учні 8 класу проводять самостійні дослідження про використання многокутників у нашому житті. У результаті проведених досліджень учні повинні зрозуміти, як часто ми зустрічаємося з многокутниками і спільними зусиллями створили презентацію на тему: ” Куди голову повернеш многокутник там знайдеш”, а також створення публікації. Підведення підсумків проводитиметься за допомогою гри “Лото”, а також самостійно спробують створити тварини за допомогою многокутників гра "Танграм".

Питання

Ключове питання
Чи знаєш ти світ в якому живеш?

Тематичні питання
З яким многокутниками ми зустрічаємося найчастіше? Чи є важливими многокутники в нашому житті?

Змістові питання
Що таке многокутник?
Які властивості многокутника ви знаєте?
Як обчислюється площа прямокутника?
Як обчислюється площа паралелограма?
Як обчислюється площа трикутника?
Як обчислюється площа трапеції?

Вік учнів, клас

Проект розрахований на учнів 8 класу (13-14 років)

План вивчення теми (вставити файл)

Учні повинні освоїти тему: "Многокутники. Площі многокутників". Крім цього метою даного проекту є не лише вивчити формули для знаходження площів многокутників, але й озирнутися на вкруги і побачити, як наше життя залежить від многокутників (трикутник, прямокутник, ромб, паралелограм, трапеція, квадрат). Щоб більш наочно побачити взаємодію людини і многокутника кожен учень повинен підготувати на кожний урок, взалежності від того, який многокутник розглядається, і яка йому дісталася область професійної діяльності людини, зображення цього многокутника відповідно до області. В кінцевому результаті вся зібрана інформація учнями буде оформлена у вигляді презентації. Також ж учні візмуть участь у створені номера шкільної інформаційно-розважальної математичної газети "Ромб". Для підведення підсумків засвоєних знань учнів була проведена гра "Лото", а для розвитку учнівської фантазії, учням було запропоновано створити зображення звірів за допомогою танграму.
План

Навчальні цілі

Засвоєння учнями матеріалів з теми: "Многокутник. Площі многокутників".
Навчитися оброблять знайдену інформацію і висвітлювати її оточуючим.
Навчитися або удосконалити знання по програмі MS PowerPoint.
Навчитися висловлювати і обгрунтовувати свою думку.
Навчитися зайдені знання використовувати в реальному житті.

Діяльність вчителя

Учитель повідомляє тему проекту "Куди голову повернеш, многокутник там знайдеш", сформулювати ключові, тематичні і змістові питання. На кожному уроці розпочатої теми: "Многокутник. Площі Многокутників" викладати потрібний матеріал, прослуховувати і проводити з іншими учнями аналіз почутої інформації знайденої учнем. Допомогти учням в кінцевому результаті створити презентацію на тему: "Куди голову повернеш, многокутник там знайдеш". При закінчені теми зробити перевірку знань учнів з пройденого матеріалу, а щоб контроль знань став не лише як отримання оцінки, але й дав можливість учням пофантазувати вони створювали звірів за допомогою танграм. І самим головним заданням вчителя є допомагати і підтримувати усі ідеї своїх учнів.

Діяльність учнів

Учень повинен вивчити весь матеріал по темі: "Многокутник. Площі многокутників". На кожний урок підготувати ілюстрації многокутника відповідно до обраної області. Бути активним на кожному уроці, висловлювати думки на рахунок знайдених зображень свого однокласника. Навчитися поважати думку інших і працювати в команді, щоб досягти потрібного результату. Добре підготуватися до підсумкового контролю, щоб показати високі результати. Учень повинен долучитися до створення наступного номера шкільної газети "Ромб".

Оцінювання

Оцінювання проекту буде здійснюватися за допомогою форм оцінювання презентації та публікації. А також виступ учня у подані знайденої інформації. Крім цього у відповідних критеріях враховується співпраця між собою учнів, їх вміння подати результати своїх досліджень. Бали виставляються у 12-бальній шкалі.

Корисні ресурси

Многокутник
Чотирикутники навколо нас

Інші документи

Учнівська презентація
Презентація_портфоліо
Танграм
Гра "Лото"
Газета "Ромб"
Сторінка №1
Сторінка №2
Сторінка №3