Відмінності між версіями «Обговорення:Геометричні фігури. Площа поверхні та об'єм (11 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Форма оцінювання демонстрації Портфоліо}})
 
(Вдалі моменти)
Рядок 3: Рядок 3:
 
=План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)=
 
=План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)=
 
==Вдалі моменти==
 
==Вдалі моменти==
 
+
Дуже вдало підібране ключове запитання. В діяльності видно чітку послідовність дій учнів упродовж всього проекту. --[[Користувач:Shchur ov|shchur_ov]] 21:53, 11 листопада 2015 (UTC)
  
 
==Ідеї для покращення==
 
==Ідеї для покращення==

Версія за 23:53, 11 листопада 2015


План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Дуже вдало підібране ключове запитання. В діяльності видно чітку послідовність дій учнів упродовж всього проекту. --shchur_ov 21:53, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ