Відмінності між версіями «Обговорення:Геометричні фігури. Площа поверхні та об'єм (11 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Вдалі моменти)
(Вдалі моменти)
Рядок 17: Рядок 17:
 
=Приклад учнівської роботи=
 
=Приклад учнівської роботи=
 
==Вдалі моменти==
 
==Вдалі моменти==
 +
Як приклад учнівської роботи автор пропонує презентацію, яку створюють учні після завершення проекту, в якій діляться результатами дослідження групи--[[Користувач:Shchur ov|shchur_ov]] 21:58, 11 листопада 2015 (UTC)
  
 
==Ідеї для покращення==
 
==Ідеї для покращення==

Версія за 23:58, 11 листопада 2015


План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Дуже вдало підібране ключове запитання. В діяльності видно чітку послідовність дій учнів упродовж всього проекту. --shchur_ov 21:53, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Автор пропонує інструменти для оцінювання навчальних потреб учнів, оцінювання знань учнів протягом проекту, а також матеріали для самооцінювання.--shchur_ov 21:55, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Як приклад учнівської роботи автор пропонує презентацію, яку створюють учні після завершення проекту, в якій діляться результатами дослідження групи--shchur_ov 21:58, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ