Відмінності між версіями «Обговорення:Геометричні фігури. Площа поверхні та об'єм (11 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Вдалі моменти)
(Вдалі моменти)
Рядок 24: Рядок 24:
  
 
==Вдалі моменти==
 
==Вдалі моменти==
 +
Форма самооцінювання є ефективною, вона дозволяє учням оцінити свої знання, ставитися відповідально до своєї роботи.--[[Користувач:Shchur ov|shchur_ov]] 21:59, 11 листопада 2015 (UTC)
  
 
==Ідеї для покращення==
 
==Ідеї для покращення==

Версія за 00:59, 12 листопада 2015


План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Дуже вдало підібране ключове запитання. В діяльності видно чітку послідовність дій учнів упродовж всього проекту. --shchur_ov 21:53, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Автор пропонує інструменти для оцінювання навчальних потреб учнів, оцінювання знань учнів протягом проекту, а також матеріали для самооцінювання.--shchur_ov 21:55, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Як приклад учнівської роботи автор пропонує презентацію, яку створюють учні після завершення проекту, в якій діляться результатами дослідження групи--shchur_ov 21:58, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Форма самооцінювання є ефективною, вона дозволяє учням оцінити свої знання, ставитися відповідально до своєї роботи.--shchur_ov 21:59, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ