Обговорення:Геометричні фігури. Площа поверхні та об'єм (11 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Версія від 00:13, 12 листопада 2015, створена Shchur ov (обговореннявнесок) (Вдалі моменти)
Перейти до: навігація, пошук


План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Дуже вдало підібране ключове запитання. В діяльності видно чітку послідовність дій учнів упродовж всього проекту. --shchur_ov 21:53, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Автор пропонує інструменти для оцінювання навчальних потреб учнів, оцінювання знань учнів протягом проекту, а також матеріали для самооцінювання.--shchur_ov 21:55, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Як приклад учнівської роботи автор пропонує презентацію, яку створюють учні після завершення проекту, в якій діляться результатами дослідження групи--shchur_ov 21:58, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Форма самооцінювання є ефективною, вона дозволяє учням оцінити свої знання, ставитися відповідально до своєї роботи.--shchur_ov 21:59, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Інші документи ,які представлені у портфоліо Марії це - є і буклет , і план реалізації проекту, зхд таблиця, і тест "Авторське право", форма оцінювання блогу. Всі документи потрібні і важливі.--shchur_ov 22:13, 11 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ