Відмінності між версіями «Обговорення:Портфоліо з навчальної теми "Теорема Піфагора" (Геометрія, 8 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Вдалі моменти)
(Вдалі моменти)
Рядок 17: Рядок 17:
 
=Приклад учнівської роботи=
 
=Приклад учнівської роботи=
 
==Вдалі моменти==
 
==Вдалі моменти==
 +
Прикладом учнівської роботи є створення блогу, за допомогою якого вчитель отримує можливість контролювати діяльність учнів на кожному з етапів роботи.--[[Користувач:Stadnyk om|stadnyk_om]] 01:01, 12 листопада 2015 (UTC)
  
 
==Ідеї для покращення==
 
==Ідеї для покращення==

Версія за 04:01, 12 листопада 2015


План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Назва проекту привертає учнів своє оригінальністю і цікавістю. Доцільно підібрані ключове і тематичні запитання. Стислий опис проекту написаний чітко і лаконічно. Діяльність учнів розписана по етапах, на кожному етапі вказано що повинен робити вчитель і учні.--stadnyk_om 00:40, 12 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Для виизначення навчальних потреб вибрано Т-таблицю, яка містить чіткі твердження зрозумілі для учнів. Контрольний список самоспрямування у навчанні та опитувальник спонукає учнів до роботи, і дозволяє перевіряти результати виконаної роботи продовж всього проекту.--stadnyk_om 00:57, 12 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Прикладом учнівської роботи є створення блогу, за допомогою якого вчитель отримує можливість контролювати діяльність учнів на кожному з етапів роботи.--stadnyk_om 01:01, 12 листопада 2015 (UTC)

Ідеї для покращення

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ