Відмінності між версіями «Обговорення:Портфоліо проекту з теми "Паралельне проектування. Побудова перерізів многогранників " (Геометрія, 10 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Ідеї для покращення)
(Ідеї для покращення)
Рядок 41: Рядок 41:
 
==Ідеї для покращення==
 
==Ідеї для покращення==
  
Крім інструкції по створенню презентації доцільно паралельно представити і інструкцію по створенню блогів,оскільки результати свого дослідження учні будуть записувати сме у блогах.
+
Крім інструкції по створенню презентації доцільно паралельно представити і інструкцію по створенню блогів,оскільки результати свого дослідження учні будуть записувати саме у блогах.
  
 
=Інші складові Портфоліо (документи)=
 
=Інші складові Портфоліо (документи)=

Версія за 20:47, 3 грудня 2014

Запрошую до оцінювання мого портфоліо --slotylyak_go 08:00, 3 грудня 2014 (UTC)

Білий опонент --pochynok_nv 08:25, 3 грудня 2014 (UTC)

чорний опонент --burtnyk_mi 17:10, 3 грудня 2014 (UTC)


План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

у стислому описі потрібно чіткіше визначити завдання кожної групи, незрозуміло хто чим буде займатися

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

потрібно детальніше написати діяльність учнів, які проблеми виникали при дослідження і як вирішувалися дані проблеми.

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

ідея із самооцінюванням учнів є не досить вдалою, тому що не кожен може себе оцінити обєктивно у такому віці.

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Крім інструкції по створенню презентації доцільно паралельно представити і інструкцію по створенню блогів,оскільки результати свого дослідження учні будуть записувати саме у блогах.

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Під час формулювання висновків учням доцільно дати рефлексію.

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ