Портфоліо з навчальної теми "Декартові координати" (Геометрія, 9 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Версія від 20:41, 10 листопада 2015, створена Rozmayita iy (обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Декартові координати на площині

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний предмет - математика(геометрія). Другорядні: географія, історія, українська мова.

Вік учнів, клас

9 клас, 14-15 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Ключове питання:

Чи завжди є вихід?

Тематичні питання

Як я вирішую який маршрут обрати?

Які твої координати?

Цей навчальний проект з математики по темі «Декартові координати на площині» зорієнтований для учнів 9 класу. З метою закріплення знань з теми, розвитку навичок дослідницької діяльності, спостережливості, цікавості, вміння робити висновки, працювати як самостійно, так і в команді. Учнів чекають дослідження та пошук інформації для вичерпних відповідей на поставленні тематичні запитання. Під час виконання проекту учні будуть вивчати тему:«Декартові координати на площині».Учні працюватимуть в групах ( «теоретики», «історики», «дослідники») кожна з груп отримує своє завдання з дослідження даної теми. Під час роботи учні ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. Результатом даного проекту буде звіти у вигляді публікації чи презентації.

План вивчення теми (вставити файл)

[1]

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань на початку вивчення теми вчитель організовує обговорення ключового запитання проекту, з допомогою рефлексії кожен учень оцінює свій рівень знань. Для оцінювання знань з даної теми вчитель пропонує учням Т-таблицю, а також опитувальник, для того щоб бачити на якому етапі знаходиться кожен учень, а також для визначення питань з яких учні потребують допомоги.У своїй роботі над проектом учні використовують Контрольний список, який допомогає їм визначити правильні кроки проведення дослідження. По закінченні роботи над проектом учні користуючись Формою оцінювання презентації та Форма оцінювання публікації, оцінюють свою роботу з допомогою вчителя. Після захисту проекту відбувається загальне обговорення і підбиття підсумків проекту.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Тиждень 1.

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як учні навчатимуться за методом проектів. Вчитель збирає зацікавлених осіб, оголошує ідею проекту, обговорює з ними План впровадження теми.

2. Вчитель пропонує публікацію про метод проектів.

Публікація Публікація4.jpg Публікаці41.jpg

3. Вчитель пропонує список питань для самостійного опрацювання .

4. Вчитель пропонує учням презентацію проекту.

Презентація вчителя

5. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т-таблиця, яку пропонує у презентації.

Тиждень 2.

1. Учні обговорюють висунуті проблеми.

2. Учні опрацьовують запропоновані матеріали.

3. Учні визначають свої знання за допомогою Т-таблиці.

Т-таблиця

4. Вчитель об’єднує учнів у дві групи для взаємонавчання.

5. Учні об’єднуються у групи для роботи над проектом:

• «Дослідники»,

• «Теоретики»,

• «Історики».

6. Вчитель інформує учнів про завдання їхнього дослідження

• «Дослідники» - вивчають практичні завдання даної теми ;

• «Теоретики» - вивчають теоритичний матеріал;

• «Історики» - вивчають все про історію винекнення прямокутної системи координат .

Тиждень 3.

1. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки дослідження.


2. Вчитель пропонує учням тест про авторське право.

3. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.


Тиждень 4.

1. Учні обговорюють план своєї діяльності за допомогою середовища інтернет для спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками;

2. Вчитель застосовує електронну пошту для спілкування через інтернет.

3. Вчитель пояснює учням основні критерії створення презентації чи публікації та націлює їх на зміст та обсяг їхніх документів. Для цього вчитель створює форму для оцінювання презентації чи публікаціїпроекту. Інструкція для створення презентації


4. Учні створюють презентації або публікації до своїх досліджень.

Приклад учнівської публікації

[2] [3] 

Приклад учнівської презентації [4]

5. Учні повідомляють про результати своїх досліджень.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Розмаїта Ірина

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

0680549633

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна