Відмінності між версіями «Портфоліо з навчальної теми "Об'єми тіл" (Геометрія, 11 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Стислий опис проекту (скопіювати з Плану))
(Стислий опис проекту (скопіювати з Плану))
Рядок 14: Рядок 14:
 
=Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)=
 
=Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)=
 
Суть проекту буде полягати в тому що учні зможуть дослідити де зустрічаються тіла обертання в повсякденному життя та навчитися розв'язувати задачі. Учні, попередньо поділившись на групи, мають зібрати основні відомості про тіла обертання: циліндр, конус, куля, сфера, складові елементи, та все це скласти в інформаційну картку. Групи визначають напрямки роботи, готують необхідні матеріали, аналізують їх, консультуються з лідерами груп.  
 
Суть проекту буде полягати в тому що учні зможуть дослідити де зустрічаються тіла обертання в повсякденному життя та навчитися розв'язувати задачі. Учні, попередньо поділившись на групи, мають зібрати основні відомості про тіла обертання: циліндр, конус, куля, сфера, складові елементи, та все це скласти в інформаційну картку. Групи визначають напрямки роботи, готують необхідні матеріали, аналізують їх, консультуються з лідерами груп.  
Також учням ставиться проблема , що вони повинні створити  кімнату відпочинку в школі. Використати при цьому свої знання з геометрії, а саме як обчислювати площі та поверхні геометричних тіл, щоб дізнатись, скільки матеріалу вони повинні витратити.
+
 
 +
Також учням ставиться проблема , що вони повинні створити  кімнату відпочинку в школі. Використати при цьому свої знання з геометрії, а саме як обчислювати площі поверхонь та об'єми  геометричних тіл, щоб дізнатись, скільки матеріалу вони повинні витратити.
  
 
=План вивчення теми (вставити файл)=
 
=План вивчення теми (вставити файл)=

Версія за 17:45, 4 листопада 2015


Назва навчальної теми

"Площі поверхонь і об'єми тіл обертання"(геометрія 11 клас)

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія - основний навчальний предмет

Українська мова, інформатика - другорядні навчальні предмети

Вік учнів, клас

Учні 11 класу, 16-17 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Суть проекту буде полягати в тому що учні зможуть дослідити де зустрічаються тіла обертання в повсякденному життя та навчитися розв'язувати задачі. Учні, попередньо поділившись на групи, мають зібрати основні відомості про тіла обертання: циліндр, конус, куля, сфера, складові елементи, та все це скласти в інформаційну картку. Групи визначають напрямки роботи, готують необхідні матеріали, аналізують їх, консультуються з лідерами груп.

Також учням ставиться проблема , що вони повинні створити кімнату відпочинку в школі. Використати при цьому свої знання з геометрії, а саме як обчислювати площі поверхонь та об'єми геометричних тіл, щоб дізнатись, скільки матеріалу вони повинні витратити.

План вивчення теми (вставити файл)

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Щур Ольга

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

с. Голгоча, Підгаєцький р-он, Тернопільська обл.

Контактні дані

ел. пошта - shchur_ov@mail.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна