Відмінності між версіями «Портфоліо з навчальної теми "Об'єми тіл" (Геометрія, 11 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(План вивчення теми (вставити файл))
(План вивчення теми (вставити файл))
Рядок 18: Рядок 18:
  
 
=План вивчення теми (вставити файл)=
 
=План вивчення теми (вставити файл)=
Етап 1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів
 
 
Етап 2. Пропонує публікацію про метод проектів.
 
 
Етап 3.Надає список запитань для самостійного опрацювання.
 
 
Етап 4.Пропонує презентацію проекту учням, ознайомлює з ключовими і тематичними питаннями
 
 
Етап 5. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за таблицею «ЗХД», яку пропонує у презентації
 
 
Етап 6. Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали
 
 
Етап 7. Учні визначають свої знання за допомогою таблиці «ЗХД»
 
 
Етап 8. Вчитель проводить консультацію, запропонувати презентацію на якій є правильні відповіді на поставлені питання
 
 
Етап 9.Жеребкування учнів вчитель поділяє дітей на групи. У проекті учні об’єднуються у групи: Теоретики Історики Практики Дослідники Мистецтвознавці Публіцисти
 
 
Етап 10. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів
 
 
Етап 11.Вчитель пропонує посилання на сайти і пропонує їм зайти ще один.
 
 
Етап 12Вчитель пропонує форму для оцінювання сайтів.
 
 
Етап 13 Спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).
 
 
Етап 14 Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі;
 
 
Етап 15 Опитування, Миттєві повідомлення (МП), Електронна пошта.
 
 
Етап 16 Вчитель дасть учням створити презентацію,приклад учнівської роботи де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі, заповняють щоденники рефлексії
 
 
Етап 17. Учні готуються до презентації проекту
 
 
Етап 18. Відбувається презентація проекту
 
 
Етап 19. Оцінювання діяльності учнів критерій оцінювання проекту критерій оцінювання презентацій
 
  
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=

Версія за 18:27, 4 листопада 2015


Назва навчальної теми

"Площі поверхонь і об'єми тіл обертання"(геометрія 11 клас)

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія - основний навчальний предмет

Українська мова, інформатика - другорядні навчальні предмети

Вік учнів, клас

Учні 11 класу, 16-17 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Суть проекту буде полягати в тому що учні зможуть дослідити де зустрічаються тіла обертання в повсякденному життя та навчитися розв'язувати задачі. Учні, попередньо поділившись на групи, мають зібрати основні відомості про тіла обертання: циліндр, конус, куля, сфера, складові елементи, та все це скласти в інформаційну картку. Групи визначають напрямки роботи, готують необхідні матеріали, аналізують їх, консультуються з лідерами груп.

Також учням ставиться проблема , що вони повинні створити кімнату відпочинку в школі. Використати при цьому свої знання з геометрії, а саме як обчислювати площі поверхонь та об'єми геометричних тіл, щоб дізнатись, скільки матеріалу вони повинні витратити.

План вивчення теми (вставити файл)

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Щур Ольга

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

с. Голгоча, Підгаєцький р-он, Тернопільська обл.

Контактні дані

ел. пошта - shchur_ov@mail.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна