Відмінності між версіями «Портфоліо з навчальної теми "Об'єми тіл" (Геометрія, 11 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
(Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
Рядок 67: Рядок 67:
 
Етап 7. Учні визначають свої знання за допомогою таблиці «ЗХД»  
 
Етап 7. Учні визначають свої знання за допомогою таблиці «ЗХД»  
  
Етап 8. Вчитель проводить консультацію
+
Етап 8. Вчитель перевіряє учнів знання з теми за допомогою опитування [https://docs.google.com/forms/d/12-ifiA-JnpnyvYP37q0LOVODBx3KTnIn7mz14A_L3hQ/viewform?usp=send_form]
  
 
Етап 9.Жеребкування учнів вчитель поділяє дітей на групи. У проекті учні об’єднуються у групи: Теоретики Історики Практики Дослідники [[Файл:Завдання.pdf]]
 
Етап 9.Жеребкування учнів вчитель поділяє дітей на групи. У проекті учні об’єднуються у групи: Теоретики Історики Практики Дослідники [[Файл:Завдання.pdf]]

Версія за 08:33, 5 листопада 2015


Назва навчальної теми

"Площі поверхонь і об'єми тіл обертання"(геометрія 11 клас)

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія - основний навчальний предмет

Українська мова, інформатика - другорядні навчальні предмети

Вік учнів, клас

Учні 11 класу, 16-17 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Суть проекту буде полягати в тому що учні зможуть дослідити де зустрічаються тіла обертання в повсякденному життя та навчитися розв'язувати задачі. Учні, попередньо поділившись на групи, мають зібрати основні відомості про тіла обертання: циліндр, конус, куля, сфера, складові елементи, та все це скласти в інформаційну картку. Групи визначають напрямки роботи, готують необхідні матеріали, аналізують їх, консультуються з лідерами груп. Також учням ставиться проблема на застосування вивченого матерілу у професії кухар, офіціант. А саме які геометричні фігури ми найчастіше використовуємо на кухні, і чому це так.

План вивчення теми (вставити файл)

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Етап 1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів

Етап 2. Пропонує публікацію про даний проект.

1
2















Етап 3.Надає список запитань для самостійного опрацювання.Файл:T Tablitsya.pdf

Етап 4.Пропонує презентацію проекту учням, ознайомлює з ключовими і тематичними питаннями

Етап 5. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за таблицею «ЗХД», яку пропонує у презентаціїФайл:Zkhd tablitsya.pdf

Етап 6. Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали

Етап 7. Учні визначають свої знання за допомогою таблиці «ЗХД»

Етап 8. Вчитель перевіряє учнів знання з теми за допомогою опитування [1]

Етап 9.Жеребкування учнів вчитель поділяє дітей на групи. У проекті учні об’єднуються у групи: Теоретики Історики Практики Дослідники Файл:Завдання.pdf

Етап 10. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів

Етап 11 Спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).

Етап 12 Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі.

Етап 13 Цікаві питання.Файл:Tsikavii pitannya.pdf

Етап 14. Учні готуються до презентації проекту

Етап 15. Відбувається презентація проекту Файл:Zavdannya po grupakh.pdf

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Щур Ольга

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

с. Голгоча, Підгаєцький р-он, Тернопільська обл.

Контактні дані

ел. пошта - shchur_ov@mail.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна