Відмінності між версіями «Портфоліо з навчальної теми "Об'єми тіл" (Геометрія, 11 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
(Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
Рядок 65: Рядок 65:
 
Етап 6. Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали
 
Етап 6. Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали
  
Етап 9.Жеребкування учнів вчитель обєднує дітей на групи. У проекті учні об’єднуються у групи: Теоретики Історики Практики Дослідники [[Файл:Завдання.pdf]]
+
Етап 9. За допомогою жеребкування вчитель об'єднує дітей у групи: Теоретики Історики Практики Дослідники. та дає для кожної групи завдання. [[Файл:Завдання.pdf]]
  
 
Етап 10. Вчитель навчає дітей самим планувати свою діяльність у проекті. Пропонує їм для цього контрольний список самоспрямування у проекті [https://drive.google.com/open?id=0B9HJNQmCugnMVGViSkx5MTVlVjg]
 
Етап 10. Вчитель навчає дітей самим планувати свою діяльність у проекті. Пропонує їм для цього контрольний список самоспрямування у проекті [https://drive.google.com/open?id=0B9HJNQmCugnMVGViSkx5MTVlVjg]
  
Етап 11 Спільна роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).
+
Етап 11 Спільна роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект). Також вчитель пропонує иригінальні питання для учнів, щоб активізувати їхню діяльність та підвищити зацікавленість в даному проекті. [[Файл:Tsikavii_pitannya.pdf]]
 
   
 
   
 
Етап 12 Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі.
 
Етап 12 Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі.
Рядок 77: Рядок 77:
 
Етап 8. Вчитель перевіряє знання учнів з теми за допомогою опитування [https://docs.google.com/forms/d/12-ifiA-JnpnyvYP37q0LOVODBx3KTnIn7mz14A_L3hQ/viewform?usp=send_form]
 
Етап 8. Вчитель перевіряє знання учнів з теми за допомогою опитування [https://docs.google.com/forms/d/12-ifiA-JnpnyvYP37q0LOVODBx3KTnIn7mz14A_L3hQ/viewform?usp=send_form]
  
Етап 13 Цікаві питання.[[Файл:Tsikavii_pitannya.pdf]]
 
  
 
Етап 14. Учні готуються до презентації проекту  
 
Етап 14. Учні готуються до презентації проекту  

Версія за 20:42, 10 листопада 2015


Назва навчальної теми

"Площі поверхонь і об'єми тіл обертання"(геометрія 11 клас)

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія - основний навчальний предмет

Українська мова, інформатика - другорядні навчальні предмети

Вік учнів, клас

Учні 11 класу, 16-17 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Суть проекту буде полягати в тому що учні зможуть дослідити де зустрічаються тіла обертання в повсякденному життя та навчитися розв'язувати задачі. Учні, попередньо поділившись на групи, мають зібрати основні відомості про тіла обертання: циліндр, конус, куля, сфера, складові елементи, та все це скласти в інформаційну картку. Групи визначають напрямки роботи, готують необхідні матеріали, аналізують їх, консультуються з лідерами груп. Також учням ставиться проблема на застосування вивченого матерілу у професії кухар, офіціант. А саме які геометричні фігури ми найчастіше використовуємо на кухні, і чому це так.

План вивчення теми (вставити файл)

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Етап 1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів

Етап 2. Пропонує публікацію про даний проект.

1
2















Етап 3.Надає список запитань для самостійного опрацювання.Файл:T Tablitsya.pdf

Етап 4.Пропонує презентацію проекту учням, ознайомлює з ключовими і тематичними питаннями

Етап 5. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за таблицею «ЗХД», яку пропонує у презентаціїФайл:Zkhd tablitsya.pdf

Етап 6. Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали

Етап 9. За допомогою жеребкування вчитель об'єднує дітей у групи: Теоретики Історики Практики Дослідники. та дає для кожної групи завдання. Файл:Завдання.pdf

Етап 10. Вчитель навчає дітей самим планувати свою діяльність у проекті. Пропонує їм для цього контрольний список самоспрямування у проекті [1]

Етап 11 Спільна роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект). Також вчитель пропонує иригінальні питання для учнів, щоб активізувати їхню діяльність та підвищити зацікавленість в даному проекті. Файл:Tsikavii pitannya.pdf

Етап 12 Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі.

Етап 13. Вчитель пропонує учням інструкцію - шаблони для презентації.Файл:Zavdannya po grupakh.pdf

Етап 8. Вчитель перевіряє знання учнів з теми за допомогою опитування [2]


Етап 14. Учні готуються до презентації проекту

Етап 15. Відбувається презентація проекту

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Щур Ольга

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

с. Голгоча, Підгаєцький р-он, Тернопільська обл.

Контактні дані

ел. пошта - shchur_ov@mail.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна