Портфоліо з навчальної теми "Об'єми тіл" (Геометрія, 11 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Версія від 22:41, 4 листопада 2015, створена Shchur ov (обговореннявнесок) (Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

"Площі поверхонь і об'єми тіл обертання"(геометрія 11 клас)

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія - основний навчальний предмет

Українська мова, інформатика - другорядні навчальні предмети

Вік учнів, клас

Учні 11 класу, 16-17 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Суть проекту буде полягати в тому що учні зможуть дослідити де зустрічаються тіла обертання в повсякденному життя та навчитися розв'язувати задачі. Учні, попередньо поділившись на групи, мають зібрати основні відомості про тіла обертання: циліндр, конус, куля, сфера, складові елементи, та все це скласти в інформаційну картку. Групи визначають напрямки роботи, готують необхідні матеріали, аналізують їх, консультуються з лідерами груп. Також учням ставиться проблема на застосування вивченого матерілу у професії кухар, офіціант. А саме які геометричні фігури ми найчастіше використовуємо на кухні, і чому це так.

План вивчення теми (вставити файл)

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Етап 1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів

Етап 2. Пропонує публікацію про даний проект.

1
2

Етап 3.Надає список запитань для самостійного опрацювання.

Етап 4.Пропонує презентацію проекту учням, ознайомлює з ключовими і тематичними питаннями

Етап 5. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за таблицею «ЗХД», яку пропонує у презентації

Етап 6. Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали

Етап 7. Учні визначають свої знання за допомогою таблиці «ЗХД»

Етап 8. Вчитель проводить консультацію, запропонувати презентацію на якій є правильні відповіді на поставлені питання

Етап 9.Жеребкування учнів вчитель поділяє дітей на групи. У проекті учні об’єднуються у групи: Теоретики Історики Практики Дослідники

Етап 10. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів

Етап 11.Вчитель пропонує посилання на сайти і пропонує їм зайти ще один.

Етап 12Вчитель пропонує форму для оцінювання сайтів.

Етап 13 Спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).

Етап 14 Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі;

Етап 15 Опитування, Миттєві повідомлення (МП), Електронна пошта.

Етап 16 Вчитель дасть учням створити презентацію,приклад учнівської роботи де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі, заповняють щоденники рефлексії

Етап 17. Учні готуються до презентації проекту

Етап 18. Відбувається презентація проекту

Етап 19. Оцінювання діяльності учнів критерій оцінювання проекту критерій оцінювання презентацій

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Щур Ольга

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

с. Голгоча, Підгаєцький р-он, Тернопільська обл.

Контактні дані

ел. пошта - shchur_ov@mail.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна