Портфоліо з навчальної теми "Об'єми тіл" (Геометрія, 11 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Версія від 21:16, 10 листопада 2015, створена Shchur ov (обговореннявнесок) (Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

"Площі поверхонь і об'єми тіл обертання"(геометрія 11 клас)

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія - основний навчальний предмет

Українська мова, інформатика - другорядні навчальні предмети

Вік учнів, клас

Учні 11 класу, 16-17 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Суть проекту буде полягати в тому що учні зможуть дослідити де зустрічаються тіла обертання в повсякденному життя та навчитися розв'язувати задачі. Учні, попередньо об'єднавшись у групи, мають зібрати основні відомості про тіла обертання: циліндр, конус, куля, сфера, складові елементи, та все це скласти в інформаційну картку. Групи визначають напрямки роботи, готують необхідні матеріали, аналізують їх, консультуються з вчителем.

Також групам ставиться проблема - оформити в їхній школі "кімнату відпочинку" для себе та інших учнів, використовуючи знання з теми проекту. А саме - обчислити об'єми та площі поверхонь меблів в кімнаті для того щоб знати скільки матеріалу їм потрібно буде купити(фарби, шпалерів) і як при цьому заощадити.

План вивчення теми (вставити файл)

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Етап 1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів

Етап 2. Пропонує публікацію про даний проект.

1
2















Етап 3.Надає список запитань для самостійного опрацювання.Файл:T Tablitsya.pdf

Етап 4.Пропонує презентацію проекту учням, ознайомлює з ключовими і тематичними питаннями

Етап 5. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за таблицею «ЗХД», яку пропонує у презентаціїФайл:Zkhd tablitsya.pdf

Етап 6. Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали

Етап 7. За допомогою жеребкування вчитель об'єднує дітей у групи: Теоретики Історики Практики Дослідники. та дає для кожної групи завдання. Файл:Завдання.pdf

Етап 8. Вчитель навчає дітей самим планувати свою діяльність у проекті. Пропонує їм для цього контрольний список самоспрямування у проекті [1]

Етап 9. Спільна роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект). Також вчитель пропонує иригінальні питання для учнів, щоб активізувати їхню діяльність та підвищити зацікавленість в даному проекті. Файл:Tsikavii pitannya.pdf

Етап 10. Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі.

Етап 11. Вчитель пропонує учням інструкцію - шаблони для презентації.Файл:Zavdannya po grupakh.pdf

Етап 12. Вчитель перевіряє знання учнів з теми за допомогою опитування [2]


Етап 13. Учні готуються до презентації проекту

Етап 14. Відбувається презентація проекту

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Щур Ольга

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

с. Голгоча, Підгаєцький р-он, Тернопільська обл.

Контактні дані

ел. пошта - shchur_ov@mail.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна