Відмінності між версіями «Портфоліо з навчальної теми «Функції, їхні властивості та графіки», алгебра 10 клас»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Стислий опис проекту)
(Діяльність учнів та вчителя)
 
(Не показано 27 проміжних версій цього користувача)
Рядок 6: Рядок 6:
  
 
=Основний та другорядні  (дотичні) навчальні предмети=
 
=Основний та другорядні  (дотичні) навчальні предмети=
математика, інформатика, українська мова
+
Математика, інформатика, українська мова, географія
  
 
=Вік учнів, клас=
 
=Вік учнів, клас=
Рядок 21: Рядок 21:
  
 
'''''експерти''''' - аналізують отримані графіки (точки екстремуму, нулі функції, проміжки монотонності), роблять висновок про продовження графіку. Тобто прогнозують майбутнє.
 
'''''експерти''''' - аналізують отримані графіки (точки екстремуму, нулі функції, проміжки монотонності), роблять висновок про продовження графіку. Тобто прогнозують майбутнє.
В кінці проекту учні обговорюють разом результати своєї роботи та створюють презентацію "Знай майбутнє"
+
В кінці проекту учні обговорюють разом результати своєї роботи та створюють презентацію "А що буде далі?"
  
 
=План вивчення теми=
 
=План вивчення теми=
 +
План вивчення теми [https://docs.google.com/document/d/1orxCNwz85wVGta1Nd_f_iK79zIogH_Q-cLA4N5-kUKI/edit?usp=sharing]
 +
 +
План реалізації проекту [https://docs.google.com/document/d/17wiFff66YBqKujUDxuvybPD5pbZEiOyAegsERwG6EvQ/edit]
  
 
=Оцінювання=
 
=Оцінювання=
Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою зхд-таблиці для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами. Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. Впродовж роботи над проектом щоб виявити спрямування у навчанні вчитель використовує дослідницькі завдання у Word та excel. Наприкінці роботи над проектом оцінювання здійснюється за допомогою форми для оцінювання учнівського блогу.
+
Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою зхд-таблиці [https://docs.google.com/document/d/18TMoAgllPCbGqicDwbZ3AlfTxgS0jcL3_ZS8Kb1em7Y/edit] для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами. Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. Під час роботи над проектом вчитель пропонує опитувальник [https://docs.google.com/forms/d/14sJMJn69vmgY-WqnMZw7r7J8JKiNDLRkZG4XoFVQbAQ/viewform?usp=send_form] для зясування проблем, що виникають в учнів при роботі.  Впродовж роботи над проектом, щоб виявити спрямування у навчанні вчитель використовує дослідницькі завдання у Word та excel. Наприкінці роботи над проектом оцінювання здійснюється за допомогою форми для оцінювання учнівської презентації.[https://drive.google.com/open?id=0BzP_PM97IfQJRkRMM2Fsalhxb1E]
  
 
=Діяльність учнів та вчителя=
 
=Діяльність учнів та вчителя=
''1 етап'' Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію
+
                            Підготовка до роботи
 +
''1 етап'' Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію.
 +
 
 +
[[Файл:Публик_1.jpg|450px]][[Файл:Публик_2.jpg|450px]]
 +
 
 +
Своє повідомлення супроводжує презентацією.[https://docs.google.com/presentation/d/1PReDRqZK-gK3maM-RkadNCuliTBtutpQFfQjvCuWrII/edit#slide=id.p]
  
[[Файл:Публик_1.jpg|450px]][[Файл:Публик_2.jpg|450px]]
+
''2 етап'' Визначає навчальні потреби учнів за допомогою зхд-таблиці.
 +
[https://docs.google.com/document/d/18TMoAgllPCbGqicDwbZ3AlfTxgS0jcL3_ZS8Kb1em7Y/edit]
  
Своє повідомлення супроводжує презентацією.[https://docs.google.com/presentation/d/1PReDRqZK-gK3maM-RkadNCuliTBtutpQFfQjvCuWrII/edit#slide=id.ge6591e315_0_88]
+
''3 етап'' У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.
  
''2 етап''Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою зхд-таблиці.[https://docs.google.com/document/d/18TMoAgllPCbGqicDwbZ3AlfTxgS0jcL3_ZS8Kb1em7Y/edit]
+
''4 етап'' Пропонує учням дослідницьке завдання у WORD [https://drive.google.com/file/d/0BzP_PM97IfQJek5hTzUxMnRTWXM/view?usp=sharing] та EXCEL [https://docs.google.com/spreadsheets/d/19c-CzloZA0nOFgt4VXTkmkmFm5WLgFzxkmfuwEXGzUA/edit#gid=85772803]
  
''3 етап''Об’єднює учнів у групи: дослідники, шукачі, експерти і журналісти за допомогою кольорових карток з відповідними «посадами» [https://docs.google.com/document/d/1PEfel4PNDhgHh7C3kmn47lWWoTe1zSi3ZqY0q372Wcs/edit]
+
''5 етап'' Об’єднює учнів у групи: дослідники, шукачі, експерти і журналісти за допомогою кольорових карток з відповідними «посадами» [https://docs.google.com/document/d/1PEfel4PNDhgHh7C3kmn47lWWoTe1zSi3ZqY0q372Wcs/edit]
 
   
 
   
''4 етап''Дає завдання кожній групі[[Файл:Завдання для дослідників.pdf]],[[Файл:Завдання для експертів.pdf]],[[Файл:Завдання для журналістів.pdf]],[[Файл:Завдання для шукачів.pdf]]
+
''6 етап'' Дає завдання кожній групі  
 +
 
 +
''7 етап'' Запрошує вчителя з правознавства для ознайомлення учнів з питанням дотримання авторського права при роботі в інтернеті [https://drive.google.com/open?id=0BzP_PM97IfQJOHBnT0hjVXVqZ0k]
 +
 
 +
''8 етап'' Дає список рекомендованих джерел [https://drive.google.com/open?id=1qJzeFBKW8BnkIMe8OcwJunoozie9LJ4qMt47vFzBjus]
 +
 
 +
''9 етап'' Вчитель навчає дітей планувати свою самостійну діяльність у проекті, для цього він використовує контрольний список самоспрямування у проекті [[https://docs.google.com/document/d/1ppFCujtqJSDkkw8YDo3rGHlJ02qtH7USUWu-ad9RPH8/edit?usp=sharing]]
 +
 
 +
                      Робота над проектом
 +
''10 етап'' Учні обговорюють тему проекту та поставлені питання
 +
 
 +
''11 етап'' Учні опрацьовують запропоновані матеріали
 +
 
 +
''12 етап'' Учні спілкуються з вчителем з використанням Skypе для з'ясуванням всіх питань
 +
 
 +
''13 етап'' Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.
 +
 
 +
''14 етап'' Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [https://docs.google.com/forms/d/14sJMJn69vmgY-WqnMZw7r7J8JKiNDLRkZG4XoFVQbAQ/viewform?usp=send_form]
 +
 
 +
''15 етап'' Вчитель демонструє приклад учнівського блогу [http://sherlocblog.blogspot.com/]
 +
 
 +
''16 етап'' Вчитель пропонує інструкцію для роботи в Excel [https://drive.google.com/file/d/0BzP_PM97IfQJQ0VzZWtWUXp5aWs/view?usp=sharing]
 +
 
 +
''17 етап'' Вчитель пропонує учням оцінити свій блог [https://docs.google.com/document/d/1zaaqFDCX9Wl4jbfRxk2pQlfs8lNm24FThprjpC8pkyg/edit]
 +
 
 +
''18 етап'' Учні використовують мережу інтернет для пошуку інформації (журналісти та шукачі)
  
''5 етап''Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [https://docs.google.com/forms/d/14sJMJn69vmgY-WqnMZw7r7J8JKiNDLRkZG4XoFVQbAQ/viewform?usp=send_form]
+
                          Заключний етап роботи
  
''6 етап''вчитель навчає дітей самостійно планувати роботу і пропонує контрольний список самоспрямування в проекті [https://drive.google.com/drive/my-drive]
+
''19 етап'' Учні представляють свої результати у вигляді презентації,  яку виконали за шаблоном [https://docs.google.com/presentation/d/1Y4ejEd6VEqKo_JEHg9SkrMNwTa9brOiohFI-O28AE7k/edit?usp=sharing] та діляться враженнями від роботи над проектом та обдумують разом із вчителем наступний проект
  
''7 етап''пропонує учням для поставити оцінку своєму блогу [https://docs.google.com/document/d/1zaaqFDCX9Wl4jbfRxk2pQlfs8lNm24FThprjpC8pkyg/edit]
+
''21 етап'' Вчитель пропонує учням форму для оцінювання презентації [https://drive.google.com/open?id=0BzP_PM97IfQJRkRMM2Fsalhxb1E]
  
 
=Відомості про автора=
 
=Відомості про автора=

Поточна версія на 05:50, 12 листопада 2015


Назва навчальної теми

Функція, її властивості та графік

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Математика, інформатика, українська мова, географія

Вік учнів, клас

15-16 років, 10 клас

Стислий опис проекту

Проект присвячений важливому поняттю сучасної математики функціональній залежності. Вивчення функцій, їх поведінки та побудова їх графіків є важливим розділом шкільного курсу математики, оскільки знання побудови графіків часто допомагає вирішувати складні завдання, а інколи є єдиним засобом їх вирішення. Вміння будувати графіки функцій викликає великий інтерес в учнів а особливо використання отриманих знань у житті. В проекті учнів буде об'єднано в чотири групи: журналісти, шукачі, дослідники, експерти. Всі отримають свої завдання:

журналісти - готують короткі доповіді на задані теми або на інші, не менш цікаві теми, які вибрали самостійно.

шукачі - знаходять дані в мережі інтернет, або проводять власне опитування для отримання інформації щодо конкретного продукту за останні декілька років.

дослідники - отримані дані заносять в таблиці EXCEL, будують графіки.

експерти - аналізують отримані графіки (точки екстремуму, нулі функції, проміжки монотонності), роблять висновок про продовження графіку. Тобто прогнозують майбутнє. В кінці проекту учні обговорюють разом результати своєї роботи та створюють презентацію "А що буде далі?"

План вивчення теми

План вивчення теми [1]

План реалізації проекту [2]

Оцінювання

Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою зхд-таблиці [3] для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами. Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. Під час роботи над проектом вчитель пропонує опитувальник [4] для зясування проблем, що виникають в учнів при роботі. Впродовж роботи над проектом, щоб виявити спрямування у навчанні вчитель використовує дослідницькі завдання у Word та excel. Наприкінці роботи над проектом оцінювання здійснюється за допомогою форми для оцінювання учнівської презентації.[5]

Діяльність учнів та вчителя

                            Підготовка до роботи

1 етап Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію.

Публик 1.jpgПублик 2.jpg

Своє повідомлення супроводжує презентацією.[6]

2 етап Визначає навчальні потреби учнів за допомогою зхд-таблиці. [7]

3 етап У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.

4 етап Пропонує учням дослідницьке завдання у WORD [8] та EXCEL [9]

5 етап Об’єднює учнів у групи: дослідники, шукачі, експерти і журналісти за допомогою кольорових карток з відповідними «посадами» [10]

6 етап Дає завдання кожній групі

7 етап Запрошує вчителя з правознавства для ознайомлення учнів з питанням дотримання авторського права при роботі в інтернеті [11]

8 етап Дає список рекомендованих джерел [12]

9 етап Вчитель навчає дітей планувати свою самостійну діяльність у проекті, для цього він використовує контрольний список самоспрямування у проекті [[13]]

                      Робота над проектом

10 етап Учні обговорюють тему проекту та поставлені питання

11 етап Учні опрацьовують запропоновані матеріали

12 етап Учні спілкуються з вчителем з використанням Skypе для з'ясуванням всіх питань

13 етап Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.

14 етап Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [14]

15 етап Вчитель демонструє приклад учнівського блогу [15]

16 етап Вчитель пропонує інструкцію для роботи в Excel [16]

17 етап Вчитель пропонує учням оцінити свій блог [17]

18 етап Учні використовують мережу інтернет для пошуку інформації (журналісти та шукачі)

                         Заключний етап роботи

19 етап Учні представляють свої результати у вигляді презентації, яку виконали за шаблоном [18] та діляться враженнями від роботи над проектом та обдумують разом із вчителем наступний проект

21 етап Вчитель пропонує учням форму для оцінювання презентації [19]

Відомості про автора

Ім'я прізвище

Любов Гошовська Йосифівна

Фах, навчальний предмет

Математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль Тернопільська область

Контактні дані

lyubkahoshovska@ukr.net

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка


Тренери

Барна Ольга Василівна