Відмінності між версіями «Портфоліо з навчальної теми «Функції, їхні властивості та графіки», алгебра 10 клас»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Назва навчальної теми)
(Діяльність учнів та вчителя)
Рядок 20: Рядок 20:
  
 
=Діяльність учнів та вчителя=
 
=Діяльність учнів та вчителя=
Вчитель  
+
''1 етап'' Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію
Оголошує тему проекту учням.
 
 
 
Формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі.
 
 
Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися.
 
 
 
Ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями.
 
 
 
Створену публікацію пропонує учням.
 
 
 
  
 
[[Файл:Публик_1.jpg|450px]][[Файл:Публик_2.jpg|450px]]
 
[[Файл:Публик_1.jpg|450px]][[Файл:Публик_2.jpg|450px]]
Рядок 36: Рядок 26:
 
Своє повідомлення супроводжує презентацією.[https://docs.google.com/presentation/d/1PReDRqZK-gK3maM-RkadNCuliTBtutpQFfQjvCuWrII/edit#slide=id.ge6591e315_0_88]
 
Своє повідомлення супроводжує презентацією.[https://docs.google.com/presentation/d/1PReDRqZK-gK3maM-RkadNCuliTBtutpQFfQjvCuWrII/edit#slide=id.ge6591e315_0_88]
  
Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою зхд-таблиці.[https://drive.google.com/drive/my-drive]
+
''2 етап''Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою зхд-таблиці.[https://drive.google.com/drive/my-drive]
  
Об’єднює учнів у групи: дослідники, шукачі, експерти і журналісти за допомогою кольорових карток з відповідними «посадами» [https://docs.google.com/document/d/1PEfel4PNDhgHh7C3kmn47lWWoTe1zSi3ZqY0q372Wcs/edit]
+
''3 етап''Об’єднює учнів у групи: дослідники, шукачі, експерти і журналісти за допомогою кольорових карток з відповідними «посадами» [https://docs.google.com/document/d/1PEfel4PNDhgHh7C3kmn47lWWoTe1zSi3ZqY0q372Wcs/edit]
 
   
 
   
Дає завдання кожній групі[[Файл:Завдання для дослідників.pdf]],[[Файл:Завдання для експертів.pdf]],[[Файл:Завдання для журналістів.pdf]],[[Файл:Завдання для шукачів.pdf]]
+
''4 етап''Дає завдання кожній групі[[Файл:Завдання для дослідників.pdf]],[[Файл:Завдання для експертів.pdf]],[[Файл:Завдання для журналістів.pdf]],[[Файл:Завдання для шукачів.pdf]]
  
Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [https://docs.google.com/forms/d/14sJMJn69vmgY-WqnMZw7r7J8JKiNDLRkZG4XoFVQbAQ/viewform?usp=send_form]
+
''5 етап''Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [https://docs.google.com/forms/d/14sJMJn69vmgY-WqnMZw7r7J8JKiNDLRkZG4XoFVQbAQ/viewform?usp=send_form]
  
вчитель навчає дітей самостійно планувати роботу і пропонує контрольний список самоспрямування в проекті [https://drive.google.com/drive/my-drive]
+
''6 етап''вчитель навчає дітей самостійно планувати роботу і пропонує контрольний список самоспрямування в проекті [https://drive.google.com/drive/my-drive]
  
пропонує учням для поставити оцінку своєму блогу [https://docs.google.com/document/d/1zaaqFDCX9Wl4jbfRxk2pQlfs8lNm24FThprjpC8pkyg/edit]
+
''7 етап''пропонує учням для поставити оцінку своєму блогу [https://docs.google.com/document/d/1zaaqFDCX9Wl4jbfRxk2pQlfs8lNm24FThprjpC8pkyg/edit]
  
 
=Відомості про автора=
 
=Відомості про автора=

Версія за 16:46, 11 листопада 2015


Назва навчальної теми

Функія, її властивості та графік

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

математика, інформатика, українська мова

Вік учнів, клас

15-16 років, 10 клас

Стислий опис проекту

Проект присвячений важливому поняттю сучасної математики функціональній залежності. Вивчення функцій, їх поведінки та побудова їх графіків є важливим розділом шкільного курсу математики, оскільки знання побудови графіків часто допомагає вирішувати складні завдання, а інколи є єдиним засобом їх вирішення. Вміння будувати графіки функцій викликає великий інтерес в учнів. В процесі роботи над проектом в учнів розвивається абстрактне мислення і просторова уява. З допомогою інформаційних технологій подати цей матеріал можна з особливою цікавістю. Комп’ютер допоможе зекономити дуже багато часу, адже побудова графіків вручну вимагає великих затрат часу,дозволяє досягнути максимальної точності кожної побудованої точки, зрозуміло показати перетворення кожної функцій. Крім того, учні можуть знайти багато приклад використання графіків функції з допомогою інтернету, що додатково зацікавить їх у вивченні даної теми. Ознайомлення із сайтом yotx допоможе учням у побудові графіків.

План вивчення теми

Оцінювання

Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою зхд-таблиці для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами. Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. Впродовж роботи над проектом щоб виявити спрямування у навчанні вчитель використовує дослідницькі завдання у Word та excel. Наприкінці роботи над проектом оцінювання здійснюється за допомогою форми для оцінювання учнівського блогу.

Діяльність учнів та вчителя

1 етап Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію

Публик 1.jpgПублик 2.jpg

Своє повідомлення супроводжує презентацією.[1]

2 етапВчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою зхд-таблиці.[2]

3 етапОб’єднює учнів у групи: дослідники, шукачі, експерти і журналісти за допомогою кольорових карток з відповідними «посадами» [3]

4 етапДає завдання кожній групіФайл:Завдання для дослідників.pdf,Файл:Завдання для експертів.pdf,Файл:Завдання для журналістів.pdf,Файл:Завдання для шукачів.pdf

5 етапВчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [4]

6 етапвчитель навчає дітей самостійно планувати роботу і пропонує контрольний список самоспрямування в проекті [5]

7 етаппропонує учням для поставити оцінку своєму блогу [6]

Відомості про автора

Ім'я прізвище

Любов Гошовська

Фах, навчальний предмет

Математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль Тернопільська область

Контактні дані

lyubkahoshovska@ukr.net

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка


Тренери

Барна Ольга Василівна