Відмінності між версіями «Портфоліо з навчальної теми «Функції, їхні властивості та графіки», алгебра 10 клас»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Діяльність учнів та вчителя)
(План вивчення теми)
Рядок 24: Рядок 24:
  
 
=План вивчення теми=
 
=План вивчення теми=
 +
[https://drive.google.com/open?id=1-e89q9EHxEWwhfnBHUyCWPXHXFEYIME5srOleAbGJKY]
  
 
=Оцінювання=
 
=Оцінювання=

Версія за 23:55, 11 листопада 2015


Назва навчальної теми

Функція, її властивості та графік

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

математика, інформатика, українська мова

Вік учнів, клас

15-16 років, 10 клас

Стислий опис проекту

Проект присвячений важливому поняттю сучасної математики функціональній залежності. Вивчення функцій, їх поведінки та побудова їх графіків є важливим розділом шкільного курсу математики, оскільки знання побудови графіків часто допомагає вирішувати складні завдання, а інколи є єдиним засобом їх вирішення. Вміння будувати графіки функцій викликає великий інтерес в учнів а особливо використання отриманих знань у житті. В проекті учнів буде об'єднано в чотири групи: журналісти, шукачі, дослідники, експерти. Всі отримають свої завдання:

журналісти - готують короткі доповіді на задані теми або на інші, не менш цікаві теми, які вибрали самостійно.

шукачі - знаходять дані в мережі інтернет, або проводять власне опитування для отримання інформації щодо конкретного продукту за останні декілька років.

дослідники - отримані дані заносять в таблиці EXCEL, будують графіки.

експерти - аналізують отримані графіки (точки екстремуму, нулі функції, проміжки монотонності), роблять висновок про продовження графіку. Тобто прогнозують майбутнє. В кінці проекту учні обговорюють разом результати своєї роботи та створюють презентацію "Знай майбутнє"

План вивчення теми

[1]

Оцінювання

Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою зхд-таблиці для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами. Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. Впродовж роботи над проектом щоб виявити спрямування у навчанні вчитель використовує дослідницькі завдання у Word та excel. Наприкінці роботи над проектом оцінювання здійснюється за допомогою форми для оцінювання учнівського блогу.

Діяльність учнів та вчителя

1 етап Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію

Публик 1.jpgПублик 2.jpg

Своє повідомлення супроводжує презентацією.[2]

2 етапВчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою зхд-таблиці. [3]

3 етапВчитель пропонує учням дослідницьке завдання у WORD [4] та EXCEL [5]

Об’єднює учнів у групи: дослідники, шукачі, експерти і журналісти за допомогою кольорових карток з відповідними «посадами» [6]

5 етапДає завдання кожній групіФайл:Завдання для дослідників.pdf,Файл:Завдання для експертів.pdf,Файл:Завдання для журналістів.pdf,Файл:Завдання для шукачів.pdf

5 етапВчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [7]

6 етапвчитель навчає дітей самостійно планувати роботу і пропонує контрольний список самоспрямування в проекті [8]

7 етаппропонує учням для поставити оцінку своєму блогу [9]

Відомості про автора

Ім'я прізвище

Любов Гошовська Йосифівна

Фах, навчальний предмет

Математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль Тернопільська область

Контактні дані

lyubkahoshovska@ukr.net

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка


Тренери

Барна Ольга Василівна