Відмінності між версіями «Портфоліо з навчальної теми «Функції, їхні властивості та графіки», алгебра 10 клас»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Діяльність учнів та вчителя)
(Діяльність учнів та вчителя)
Рядок 79: Рядок 79:
 
                           Заключний етап роботи
 
                           Заключний етап роботи
  
''20 етап'' Учні представляють свої результати у вигляді презентації,  яку виконали за шаблоном та діляться враженнями від роботи над проектом
+
''20 етап'' Учні представляють свої результати у вигляді презентації,  яку виконали за шаблоном [https://docs.google.com/presentation/d/1Y4ejEd6VEqKo_JEHg9SkrMNwTa9brOiohFI-O28AE7k/edit?usp=sharing] та діляться враженнями від роботи над проектом
  
 
=Відомості про автора=
 
=Відомості про автора=

Версія за 02:35, 12 листопада 2015


Назва навчальної теми

Функція, її властивості та графік

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

математика, інформатика, українська мова

Вік учнів, клас

15-16 років, 10 клас

Стислий опис проекту

Проект присвячений важливому поняттю сучасної математики функціональній залежності. Вивчення функцій, їх поведінки та побудова їх графіків є важливим розділом шкільного курсу математики, оскільки знання побудови графіків часто допомагає вирішувати складні завдання, а інколи є єдиним засобом їх вирішення. Вміння будувати графіки функцій викликає великий інтерес в учнів а особливо використання отриманих знань у житті. В проекті учнів буде об'єднано в чотири групи: журналісти, шукачі, дослідники, експерти. Всі отримають свої завдання:

журналісти - готують короткі доповіді на задані теми або на інші, не менш цікаві теми, які вибрали самостійно.

шукачі - знаходять дані в мережі інтернет, або проводять власне опитування для отримання інформації щодо конкретного продукту за останні декілька років.

дослідники - отримані дані заносять в таблиці EXCEL, будують графіки.

експерти - аналізують отримані графіки (точки екстремуму, нулі функції, проміжки монотонності), роблять висновок про продовження графіку. Тобто прогнозують майбутнє. В кінці проекту учні обговорюють разом результати своєї роботи та створюють презентацію "Знай майбутнє"

План вивчення теми

План вивчення теми [1]

План реалізації проекту

Оцінювання

Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою зхд-таблиці для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами. Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. Впродовж роботи над проектом щоб виявити спрямування у навчанні вчитель використовує дослідницькі завдання у Word та excel. Наприкінці роботи над проектом оцінювання здійснюється за допомогою форми для оцінювання учнівського блогу.

Діяльність учнів та вчителя

                            Підготовка до роботи

1 етап Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію.

Публик 1.jpgПублик 2.jpg

Своє повідомлення супроводжує презентацією.[2]

2 етап Визначає навчальні потреби учнів за допомогою зхд-таблиці. [3]

3 етап У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.

4 етап Пропонує учням дослідницьке завдання у WORD [4] та EXCEL [5]

5 етап Об’єднює учнів у групи: дослідники, шукачі, експерти і журналісти за допомогою кольорових карток з відповідними «посадами» [6]

6 етап Дає завдання кожній групіФайл:Завдання для дослідників.pdf,Файл:Завдання для експертів.pdf,Файл:Завдання для журналістів.pdf,Файл:Завдання для шукачів.pdf

7 етап Запрошує вчителя з правознавства для ознайомлення учнів з питанням дотримання авторського права при роботі в інтернеті [7]

8 етап Дає список рекомендованих джерел [8]

9 етап Вчитель навчає дітей планувати свою самостійну діяльність у проекті, для цього він використовує контрольний список самоспрямування у проекті [9]

                      Робота над проектом

10 етап Учні обговорюють тему проекту та поставлені питання

11 етап Учні опрацьовують запропоновані матеріали

12 етап Учні спілкуються з вчителем з використанням Skypе для з'ясуванням всіх питань

13 етап Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.

14 етап Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [10]

15 етап Вчитель демонструє приклад учнівського блогу [11]

16 етап Вчитель пропонує інструкцію для роботи в Excel [12]

17 етап Вчитель навчає дітей самостійно планувати роботу і пропонує контрольний список самоспрямування в проекті [13]

18 етап Вчитель пропонує учням поставити оцінку своєму блогу [14]

19 етап Учні використовують мережу інтернет для пошуку інформації (журналісти та шукачі)

                         Заключний етап роботи

20 етап Учні представляють свої результати у вигляді презентації, яку виконали за шаблоном [15] та діляться враженнями від роботи над проектом

Відомості про автора

Ім'я прізвище

Любов Гошовська Йосифівна

Фах, навчальний предмет

Математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль Тернопільська область

Контактні дані

lyubkahoshovska@ukr.net

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка


Тренери

Барна Ольга Василівна