Портфоліо з навчальної теми «Функції, їхні властивості та графіки», алгебра 10 клас

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Версія від 23:52, 11 листопада 2015, створена Goshovska lj (обговореннявнесок) (Діяльність учнів та вчителя)
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Функція, її властивості та графік

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

математика, інформатика, українська мова

Вік учнів, клас

15-16 років, 10 клас

Стислий опис проекту

Проект присвячений важливому поняттю сучасної математики функціональній залежності. Вивчення функцій, їх поведінки та побудова їх графіків є важливим розділом шкільного курсу математики, оскільки знання побудови графіків часто допомагає вирішувати складні завдання, а інколи є єдиним засобом їх вирішення. Вміння будувати графіки функцій викликає великий інтерес в учнів а особливо використання отриманих знань у житті. В проекті учнів буде об'єднано в чотири групи: журналісти, шукачі, дослідники, експерти. Всі отримають свої завдання:

журналісти - готують короткі доповіді на задані теми або на інші, не менш цікаві теми, які вибрали самостійно.

шукачі - знаходять дані в мережі інтернет, або проводять власне опитування для отримання інформації щодо конкретного продукту за останні декілька років.

дослідники - отримані дані заносять в таблиці EXCEL, будують графіки.

експерти - аналізують отримані графіки (точки екстремуму, нулі функції, проміжки монотонності), роблять висновок про продовження графіку. Тобто прогнозують майбутнє. В кінці проекту учні обговорюють разом результати своєї роботи та створюють презентацію "Знай майбутнє"

План вивчення теми

Оцінювання

Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою зхд-таблиці для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами. Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. Впродовж роботи над проектом щоб виявити спрямування у навчанні вчитель використовує дослідницькі завдання у Word та excel. Наприкінці роботи над проектом оцінювання здійснюється за допомогою форми для оцінювання учнівського блогу.

Діяльність учнів та вчителя

1 етап Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію

Публик 1.jpgПублик 2.jpg

Своє повідомлення супроводжує презентацією.[1]

2 етапВчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою зхд-таблиці. [2]

3 етапВчитель пропонує учням дослідницьке завдання у WORD [3] та EXCEL [4]

Об’єднює учнів у групи: дослідники, шукачі, експерти і журналісти за допомогою кольорових карток з відповідними «посадами» [5]

5 етапДає завдання кожній групіФайл:Завдання для дослідників.pdf,Файл:Завдання для експертів.pdf,Файл:Завдання для журналістів.pdf,Файл:Завдання для шукачів.pdf

5 етапВчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [6]

6 етапвчитель навчає дітей самостійно планувати роботу і пропонує контрольний список самоспрямування в проекті [7]

7 етаппропонує учням для поставити оцінку своєму блогу [8]

Відомості про автора

Ім'я прізвище

Любов Гошовська Йосифівна

Фах, навчальний предмет

Математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль Тернопільська область

Контактні дані

lyubkahoshovska@ukr.net

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка


Тренери

Барна Ольга Василівна