Відмінності між версіями «Портфоліо навчальної теми "Квадратні рівняння" 8 клас»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Вік учнів, клас)
(Стислий опис проекту (скопіювати з Плану))
Рядок 11: Рядок 11:
  
 
== Стислий опис проекту (скопіювати з Плану) ==
 
== Стислий опис проекту (скопіювати з Плану) ==
 +
Проект "Квадратні рівняння" розрахований на учнів 8-го класу. Проект присвячений важливому поняттю сучасної математики квадратні рівняння. Вивчення даної теми є важливим розділом шкільного курсу математики, оскільки квадратні рівняння потрібна при вивченні графіків функцій, розв’язування різних задач на знаходження коренів. Дана тема є дуже доволі масштабною і має різне практичне використання. У проекті учні об’єднується в 2 групи кожна з яких має своїх Дослідників, Практиків, Спеціалісти. В кінці проекту учні обговорюють разом результати своєї роботи та створюють презентацію "Квадратні рівняння".
 +
Даний навчальний проект з математики дасть можливість учням пов’язати математику із живою природою.
  
 
== План вивчення теми (вставити файл) ==
 
== План вивчення теми (вставити файл) ==

Версія за 21:43, 17 листопада 2016

Назва моєї навчальної теми

Квадратні рівняння

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика
  • Українська мова

Вік учнів, клас

8 клас, 14 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Проект "Квадратні рівняння" розрахований на учнів 8-го класу. Проект присвячений важливому поняттю сучасної математики квадратні рівняння. Вивчення даної теми є важливим розділом шкільного курсу математики, оскільки квадратні рівняння потрібна при вивченні графіків функцій, розв’язування різних задач на знаходження коренів. Дана тема є дуже доволі масштабною і має різне практичне використання. У проекті учні об’єднується в 2 групи кожна з яких має своїх Дослідників, Практиків, Спеціалісти. В кінці проекту учні обговорюють разом результати своєї роботи та створюють презентацію "Квадратні рівняння". Даний навчальний проект з математики дасть можливість учням пов’язати математику із живою природою.

План вивчення теми (вставити файл)

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Фах, навчальний предмет

Навчальний заклад

Місто\село, район, область

Контактні дані

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Місце проведення тренінгу

Тренери