Відмінності між версіями «Портфоліо навчальної теми "Квадратні рівняння" 8 клас»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(План вивчення теми (вставити файл))
(Оцінювання (стислий опис і інструменти))
Рядок 19: Рядок 19:
  
 
== Оцінювання (стислий опис і інструменти) ==
 
== Оцінювання (стислий опис і інструменти) ==
 +
 +
Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань. Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. Під час роботи над проектом вчитель пропонує опитувальник для з’ясування проблем, що виникають в учнів при роботі. Впродовж роботи над проектом, щоб виявити спрямування у навчанні вчитель використовує дослідницькі завдання у Word та Excel. Наприкінці роботи над проектом оцінювання здійснюється за допомогою форми для оцінювання учнівської презентації та Т-таблиці.
  
 
== Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи) ==
 
== Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи) ==

Версія за 22:06, 17 листопада 2016

Назва моєї навчальної теми

Квадратні рівняння

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика
  • Українська мова

Вік учнів, клас

8 клас, 14 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Проект "Квадратні рівняння" розрахований на учнів 8-го класу. Проект присвячений важливому поняттю сучасної математики квадратні рівняння. Вивчення даної теми є важливим розділом шкільного курсу математики, оскільки квадратні рівняння потрібна при вивченні графіків функцій, розв’язування різних задач на знаходження коренів. Дана тема є дуже доволі масштабною і має різне практичне використання. У проекті учні об’єднується в 2 групи кожна з яких має своїх Дослідників, Практиків, Спеціалісти. В кінці проекту учні обговорюють разом результати своєї роботи та створюють презентацію "Квадратні рівняння". Даний навчальний проект з математики дасть можливість учням пов’язати математику із живою природою.

План вивчення теми (вставити файл)

[1]

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань. Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. Під час роботи над проектом вчитель пропонує опитувальник для з’ясування проблем, що виникають в учнів при роботі. Впродовж роботи над проектом, щоб виявити спрямування у навчанні вчитель використовує дослідницькі завдання у Word та Excel. Наприкінці роботи над проектом оцінювання здійснюється за допомогою форми для оцінювання учнівської презентації та Т-таблиці.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Фах, навчальний предмет

Навчальний заклад

Місто\село, район, область

Контактні дані

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Місце проведення тренінгу

Тренери