Відмінності між версіями «Портфоліо проекту з теми "Паралельне проектування. Побудова перерізів многогранників " (Геометрія, 10 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Фах, навчальний предмет)
(Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети)
 
(Не показано 36 проміжних версій цього користувача)
Рядок 5: Рядок 5:
  
 
=Основний та другорядні  (дотичні) навчальні предмети=
 
=Основний та другорядні  (дотичні) навчальні предмети=
 +
* Геометрія
 
* Українська мова
 
* Українська мова
 
* Креслення
 
* Креслення
Рядок 38: Рядок 39:
  
 
7. Які ви знаєте види розрізів?
 
7. Які ви знаєте види розрізів?
 +
 +
'''Стислий опис проекту'''
 +
 +
Цей навчальний проект з геометрії для 10 класу, в якому учні вивчають тему:  «Паралельне проектування. Побудова перерізів многогранників»  Учні  поділені на групки: Історики; Теоретики; Практики; Архітектори; Мистецтвознавці,  кожна з яких вони досліджують паралельне проектування і застосування перерізів в навколишньому середовищі. Проект завершується презентацією учнівських робіт  та використанням плоских перерізів  в трудовому навчанні для створення матеріалу для представлення виставки з живопису.
  
 
=План вивчення теми =
 
=План вивчення теми =
 +
[https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7UWc2LTFfN1JqR1U/view?usp=sharing| План вивчення теми]
 +
 +
[https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7YlNhNm5EdWJGdFE/view?usp=sharing| План реалізації проекту]
  
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=
 +
Упродовж всієї навчальної теми проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів  при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань і упереджень щодо їх використання для передбачення майбутнього на початку вивчення теми організоване обговорення Ключового запитання, вчитель занотовує відповіді учнів та їх думки, щоб використовувати ці нотатки для подальшого планування своєї діяльності і обговорити їх докладно на індивідуальних і групових консультаціях.
 +
Самооцінювання допомагає учням засвоїти стандарти, за якими оцінюватимуться їх навчальна діяльність та досягнення. Під час роботи над проектом учні можуть використовувати у якості оцінювання критерія оцінки, які часто застосовуються для підсумкових робіт, щоб визначити наскільки їх робота відповідає очікуваним результатам. Коли учні оцінюють власні мисленнєві процеси  або створену ними роботу, вони не просто займаються пошуком помилок. Вони «роблять явним те, що зазвичай вважається несуттєвим».
 +
 +
[https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7LXl0OHFVd3hiYXM/view?usp=sharing| Т-таблиця]
 +
 +
[https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7SFZiYnd4ZXRTdlE/view?usp=sharing| Форма оцінювання власного блогу]
 +
 +
[https://docs.google.com/forms/d/1Doo7sb1GLSxAlz3PsIQTyhYORrhq7rp2kdt9sFpjvGo/viewform?usp=send_form| Опитувальник до проекту]
  
 
=Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)=
 
=Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)=
 +
 +
Тиждень 1.
  
 
1. Вчитель оголошує тему навчального проекту, і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.
 
1. Вчитель оголошує тему навчального проекту, і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.
  
2. Пропонує публікацію про метод проектів.
+
2. Пропонує публікацію для батьків про метод проектів.[[Файл:Публикация3.jpg|200px]]  [[Файл:Публикация31.jpg|200px]]
  
 
3. Дає список запитань для самостійного опрацювання. (Додає звідки вони мають це опрацьовувати)
 
3. Дає список запитань для самостійного опрацювання. (Додає звідки вони мають це опрацьовувати)
  
4. Пропонує презентацію проекту для перегляду, ознайомлює з ключовими і тематичними запитаннями, Вчитель визнає навчальні потреби учнів за Т-таблицею, яку пропонує у презентації.
+
4. Пропонує презентацію проекту для перегляду, ознайомлює з ключовими і тематичними запитаннями, Вчитель визнає навчальні потреби учнів за [https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7LXl0OHFVd3hiYXM/view?usp=sharing| Т-таблицею], яку пропонує у [https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7RlZfSXcyTEhQeFk/view?usp=sharing| презентації].  
  
 
5. Учні обговорюють висунуті проблеми, опрацьовують запропоновані матеріали, визначають свої знання за допомогою Т-таблиці.
 
5. Учні обговорюють висунуті проблеми, опрацьовують запропоновані матеріали, визначають свої знання за допомогою Т-таблиці.
  
6. Вчитель об’єднує дітей у 2 групи і організовую взаємонавчання.
+
6. Вчитель об'єднує дітей у 2 групи і організовує взаємонавчання.
 +
 
 +
Тиждень 2.
  
7. Вчитель пропонує  учням список груп і перелік їхніх обов’язків, вони сомостійно об’єднуються, відносно своїх інтересів.
+
1. Вчитель пропонує  учням список груп і перелік їхніх обов’язків, вони самостійно об’єднуються, відносно своїх інтересів.
  
8. Учні об’єднуються у такі групи:  
+
2. Учні об’єднуються у такі групи:  
 
• Історики;
 
• Історики;
 
• Теоретики;
 
• Теоретики;
Рядок 66: Рядок 86:
 
• Мистецтвознавці.
 
• Мистецтвознавці.
  
9. Історики – досліджують історію виникнення цієї теми. Збирають інформацію про об’єкт дослідження з метою аналізу, узагальнення та презентацій на широкий загал.
+
3. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки досліджень.([https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7WDV5NW81d3ZjdDg/view?usp=sharing| Word] і [https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7cnFoZTRCSDRkTEU/view?usp=sharing| Excel]).
  
10. Теоретики - мають підготувати систему геометричних понять, з'ясувати зв'язок між ними, якщо потрібно, то використати для цього схеми та розгалуження.
+
4. Вчитель пропонує учням [https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7SUZsR2tRbDNOeTA/view?usp=sharing| навчальний тест «Авторське право»].
  
11. Практики – підготовують основні та цікаві типи задач.
+
5. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням [https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7ZERnWlpRS1hFQU0/view?usp=sharing| список сайтів].
12. Архітектори – досліджують побудову фігур, перерізів,показують застосування в навколишньому середовищі цих понять.
 
  
13. Мистецтвознавці – досліджують як відобразилась ця тема в піснях, віршах.  
+
6. Вчитель пропонує [https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7NlBYM1Mxd0tQQlU/view?usp=sharing| форму для оцінювання сайтів].
  
14. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки досліджень.(Word і Excel).
+
7. Учні спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою, за допомогою онлайн консультацій або через електронну пошту.
  
15. Вчитель пропонує учням навчальний тест «Авторське право».
+
8.     Спільна робота над навчальним проектом в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).
  
16. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.
+
Тиждень 3.
  
17. Вчитель пропонує посилання на сайти і пропонує їм знайти ще один.
+
1. Вчитель надає [https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7TENrcUFVUWFvSWc/view?usp=sharing| інструкцію по роботі в середовищі PowerPoint] у вигляді презентації. Учні розглядають її.
  
18. Вчитель пропонує форму для оцінювання сайтів.
+
2. Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі.
  
19. Учні спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою.
+
3. Вчитель дає учням створити блог, де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі.
  
20. Спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).
+
4.     Вчитель пропонує учням [https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7ZzVfVVFsdkx2RDg/view?usp=sharing| навчальну презентацію] щодо створення власного блогу.
  
21. Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі;
+
Тиждень 4.
  
22. Опитування, Миттєві повідомлення (МП), Електронна пошта.
+
1. Учні вчаться створювати блоги.
  
23. Вчитель дасть учням створити блог, де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі.
+
2.     Вчитель пропонує оцінити свій власний благ за [https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7SFZiYnd4ZXRTdlE/view?usp=sharing| формою оцінювання].
  
24. Учні вчаться створювати блоги.
+
3. Учні проводять досліджують поставлені проблеми своєї групки.
  
25. Учні проводять досліджують поставлені проблеми своєї групки.
+
4. Учні аналізують роботу іншої групки і вносять поправки і рекомендації. Таким чином, кожна групка має аналіз своєї роботи і що необхідно виправити.
  
26. Учні аналізують роботу іншої групки і вносять поправки і рекомендації. Таким чином, кожна групка має аналіз своєї роботи і що необхідно виправити.
+
5. Учні заносять результати свого дослідження в [http://proektslid.blogspot.com/| блоги], прикріплюючи файли, які використовували в процесі дослідження.
  
27. Учні заносять результати свого дослідження в блоги, прикріплюючи файли, які використовували в процесі дослідження.
+
Тиждень 5
  
28. Учні презентують свої дослідження всім учасникам проекту.
+
1. Вчитель перевіряє учнів на результат виконаної роботи за допомогою контрольного списку.
 +
 
 +
2. Учні опрацьовують [https://drive.google.com/file/d/0B3Lft-fVdJt7d21zT1ljbHBuQjg/view?usp=sharing| контрольний список].
 +
 
 +
3.      Вчитель трудового навчання проводить лекцію по техніці безпеки.
 +
 
 +
4.      Учні за допомогою консультації вчителя трудового навчання створюють макети плоских перерізів.
 +
 
 +
Тиждень 6.
 +
 
 +
1. Учні демонструють свої презентації учнівських робіт та використання плоских перерізів в трудовому навчанні для створення матеріалу для представлення виставки з живопису.
 +
 
 +
2. Учні роблять висновок: Чи вдалося їм досягнути поставлених цілей проекту?.
 +
 
 +
3. Вчитель робить підсумок проекту.
  
 
=Відомості про автора=
 
=Відомості про автора=
Рядок 113: Рядок 146:
  
 
==Навчальний заклад==
 
==Навчальний заклад==
 +
Волочиська ЗОШ №1 I-III ст.
  
 
==Місто\село, район, область==
 
==Місто\село, район, область==
 +
м. Волочиськ, Хмельницька область
  
 
==Контактні дані==
 
==Контактні дані==
 +
Anna_AOS[at]mail.ru
  
 
=Відомості про тренінг=
 
=Відомості про тренінг=
Рядок 122: Рядок 158:
  
 
==Дати проведення тренінгу==
 
==Дати проведення тренінгу==
 
+
жовтень-листопад 2014
  
 
==Місце проведення тренінгу==
 
==Місце проведення тренінгу==
 
+
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
  
 
==Тренери==
 
==Тренери==
 +
Барна Ольга Василівна
  
 +
Шмигер Галина Петрівна
 
[[Категорія: Шаблони]]
 
[[Категорія: Шаблони]]
 
[[Категорія: 10 версія]]
 
[[Категорія: 10 версія]]
  
 
[[Категорія:Банк проектів]]
 
[[Категорія:Банк проектів]]

Поточна версія на 20:37, 3 грудня 2014


Назва навчальної теми

  • Паралельне проектування. Побудова перерізів многогранників

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Геометрія
  • Українська мова
  • Креслення
  • Інформатика

Вік учнів, клас

  • 15-16 років, 10 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Ключове запитання:

Чи можна пізнати простір?

Тематичні запитання:

Як знання про побудову перерізів допоможуть мені у розвитку уяви?

Для чого нам потрібні паралельні площини?

Змістові запитання:

1. Які ви знаєте властивості паралельних площин?

2. Як формулюється ознака паралельності площин?

3. Які критерії існування площини, паралельної даній площині?

4. Що таке центральне проектування?

5. Що таке паралельне проектування?

6. Що таке розріз?

7. Які ви знаєте види розрізів?

Стислий опис проекту

Цей навчальний проект з геометрії для 10 класу, в якому учні вивчають тему: «Паралельне проектування. Побудова перерізів многогранників» Учні поділені на групки: Історики; Теоретики; Практики; Архітектори; Мистецтвознавці, кожна з яких вони досліджують паралельне проектування і застосування перерізів в навколишньому середовищі. Проект завершується презентацією учнівських робіт та використанням плоских перерізів в трудовому навчанні для створення матеріалу для представлення виставки з живопису.

План вивчення теми

План вивчення теми

План реалізації проекту

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Упродовж всієї навчальної теми проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань і упереджень щодо їх використання для передбачення майбутнього на початку вивчення теми організоване обговорення Ключового запитання, вчитель занотовує відповіді учнів та їх думки, щоб використовувати ці нотатки для подальшого планування своєї діяльності і обговорити їх докладно на індивідуальних і групових консультаціях. Самооцінювання допомагає учням засвоїти стандарти, за якими оцінюватимуться їх навчальна діяльність та досягнення. Під час роботи над проектом учні можуть використовувати у якості оцінювання критерія оцінки, які часто застосовуються для підсумкових робіт, щоб визначити наскільки їх робота відповідає очікуваним результатам. Коли учні оцінюють власні мисленнєві процеси або створену ними роботу, вони не просто займаються пошуком помилок. Вони «роблять явним те, що зазвичай вважається несуттєвим».

Т-таблиця

Форма оцінювання власного блогу

Опитувальник до проекту

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Тиждень 1.

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту, і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2. Пропонує публікацію для батьків про метод проектів.Публикация3.jpg Публикация31.jpg

3. Дає список запитань для самостійного опрацювання. (Додає звідки вони мають це опрацьовувати)

4. Пропонує презентацію проекту для перегляду, ознайомлює з ключовими і тематичними запитаннями, Вчитель визнає навчальні потреби учнів за Т-таблицею, яку пропонує у презентації.

5. Учні обговорюють висунуті проблеми, опрацьовують запропоновані матеріали, визначають свої знання за допомогою Т-таблиці.

6. Вчитель об'єднує дітей у 2 групи і організовує взаємонавчання.

Тиждень 2.

1. Вчитель пропонує учням список груп і перелік їхніх обов’язків, вони самостійно об’єднуються, відносно своїх інтересів.

2. Учні об’єднуються у такі групи: • Історики; • Теоретики; • Практики • Архітектори • Мистецтвознавці.

3. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки досліджень.(Word і Excel).

4. Вчитель пропонує учням навчальний тест «Авторське право».

5. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.

6. Вчитель пропонує форму для оцінювання сайтів.

7. Учні спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою, за допомогою онлайн консультацій або через електронну пошту.

8. Спільна робота над навчальним проектом в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).

Тиждень 3.

1. Вчитель надає інструкцію по роботі в середовищі PowerPoint у вигляді презентації. Учні розглядають її.

2. Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі.

3. Вчитель дає учням створити блог, де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі.

4. Вчитель пропонує учням навчальну презентацію щодо створення власного блогу.

Тиждень 4.

1. Учні вчаться створювати блоги.

2. Вчитель пропонує оцінити свій власний благ за формою оцінювання.

3. Учні проводять досліджують поставлені проблеми своєї групки.

4. Учні аналізують роботу іншої групки і вносять поправки і рекомендації. Таким чином, кожна групка має аналіз своєї роботи і що необхідно виправити.

5. Учні заносять результати свого дослідження в блоги, прикріплюючи файли, які використовували в процесі дослідження.

Тиждень 5

1. Вчитель перевіряє учнів на результат виконаної роботи за допомогою контрольного списку.

2. Учні опрацьовують контрольний список.

3. Вчитель трудового навчання проводить лекцію по техніці безпеки.

4. Учні за допомогою консультації вчителя трудового навчання створюють макети плоских перерізів.

Тиждень 6.

1. Учні демонструють свої презентації учнівських робіт та використання плоских перерізів в трудовому навчанні для створення матеріалу для представлення виставки з живопису.

2. Учні роблять висновок: Чи вдалося їм досягнути поставлених цілей проекту?.

3. Вчитель робить підсумок проекту.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Слотиляк Ганна Олегівна

Фах, навчальний предмет

вчитель математики

Навчальний заклад

Волочиська ЗОШ №1 I-III ст.

Місто\село, район, область

м. Волочиськ, Хмельницька область

Контактні дані

Anna_AOS[at]mail.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

жовтень-листопад 2014

Місце проведення тренінгу

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна

Шмигер Галина Петрівна