Відмінності між версіями «Портфоліо проекту з теми "Паралельне проектування. Побудова перерізів многогранників " (Геометрія, 10 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
(План вивчення теми)
Рядок 15: Рядок 15:
  
 
=План вивчення теми =
 
=План вивчення теми =
 
[[План_вивчення_теми_Агенція_"Слід".pdf‎]]
 
  
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=

Версія за 18:20, 12 листопада 2014


Назва навчальної теми

  • Паралельне проектування. Побудова перерізів многогранників

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Українська мова
  • Креслення
  • Інформатика

Вік учнів, клас

  • 15-16 років, 10 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

План вивчення теми

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту, і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів. 2. Пропонує публікацію про метод проектів. 3. Дає список запитань для самостійного опрацювання. (Додає звідки вони мають це опрацьовувати) 4. Пропонує презентацію проекту для перегляду, ознайомлює з ключовими і тематичними запитаннями, Вчитель визнає навчальні потреби учнів за Т-таблицею, яку пропонує у презентації.


Презентація проекту: Агенство_«Слід».ppt‎ Т-таблиця.pdf‎

5. Учні обговорюють висунуті проблеми, опрацьовують запропоновані матеріали, визначають свої знання за допомогою Т-таблиці. 6. Вчитель об’єднує дітей у 2 групи і організовую взаємонавчання. 7. Вчитель пропонує учням список груп і перелік їхніх обов’язків, вони сомостійно об’єднуються, відносно своїх інтересів. 8. Учні об’єднуються у такі групи: • Історики; • Теоретики; • Практики • Архітектори • Мистецтвознавці. 9. Історики – досліджують історію виникнення цієї теми. Збирають інформацію про об’єкт дослідження з метою аналізу, узагальнення та презентацій на широкий загал. 10. Теоретики - мають підготувати систему геометричних понять, з'ясувати зв'язок між ними, якщо потрібно, то використати для цього схеми та розгалуження. 11. Практики – підготовують основні та цікаві типи задач. 12. Архітектори – досліджують побудову фігур, перерізів,показують застосування в навколишньому середовищі цих понять. 13. Мистецтвознавці – досліджують як відобразилась ця тема в піснях, віршах. 14. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки досліджень.(Word і Excel). 15. Вчитель пропонує учням навчальний тест «Авторське право». 16. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів. 17. Вчитель пропонує посилання на сайти і пропонує їм знайти ще один. 18. Вчитель пропонує форму для оцінювання сайтів. 19. Учні спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою. 20. Спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект). 21. Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі; 22. Опитування, Миттєві повідомлення (МП), Електронна пошта. 23. Вчитель дасть учням створити блог, де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі. 24. Учні вчаться створювати блоги. 25. Учні проводять досліджують поставлені проблеми своєї групки. 26. Учні аналізують роботу іншої групки і вносять поправки і рекомендації. Таким чином, кожна групка має аналіз своєї роботи і що необхідно виправити. 27. Учні заносять результати свого дослідження в блоги, прикріплюючи файли, які використовували в процесі дослідження. 28. Учні презентують свої дослідження всім учасникам проекту.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Фах, навчальний предмет

Навчальний заклад

Місто\село, район, область

Контактні дані

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Місце проведення тренінгу

Тренери