Відмінності між версіями «Портфоліо проекту з теми "Площі плоских фігур"(Алгебра та початки аналізу 11 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
(Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
Рядок 25: Рядок 25:
  
 
=Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)=
 
=Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)=
На вивчення теми "Інтеграл. Використання інтеграла для пошуку площ плоских фігур" у 11 класі відводиться 10 годин тобто 5 тижнів Діяльність вчителя і учнів на кожному тижні роботи: Тиждень1 Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів Пропонує публікацію про метод проектів
+
На вивчення теми "Інтеграл. Використання інтеграла для пошуку площ плоских фігур" у 11 класі відводиться 10 годин тобто 5 тижнів Діяльність вчителя і учнів на кожному тижні роботи:  
 +
Тиждень1 Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів Пропонує публікацію про метод проектів
 
<br style="clear:both" />
 
<br style="clear:both" />
 
  [[Файл:Фото Буклета проекту.jpg|190px|thumb|left]]
 
  [[Файл:Фото Буклета проекту.jpg|190px|thumb|left]]
 
<br style="clear:both" />
 
<br style="clear:both" />
 +
Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлення з ключовими і тематичними запитаннями
 +
[[https://drive.google.com/file/d/0BygjJAY4zjIhbG5YUUFlSDUwRnM/view?usp=sharing| Презентація для учнів]]
 +
Вчитель визначає навчальні потреби учні за ЗХД таблицею
 +
Учні обговорюють висунуті проблеми
 +
Тиждень 2
 +
Учні опрацьовують запропоновані матеріали
 +
Учні визначають свої знання за допомогою ЗХД таблиці
 +
Вчитель проводить консультацію для тих хто неправильно відповів
 +
Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує анкетування
 +
Для роботи учні об’єднаються у групи:
 +
[[https://drive.google.com/file/d/0BygjJAY4zjIhTjRJaXQ3SmtEV1E/view?usp=sharing| Групи]]
 +
 +
Вчитель пропонує документи для дослідження [[https://drive.google.com/file/d/0BygjJAY4zjIhSnh5em5ZWDlpZ1k/view?usp=sharing| Дослідження]]
 +
Вчитель пропонує учням тест на авторство і пропонує дати на нього відповідь
 +
Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів
 +
Пропонує знайти їм ще один ,і пропонує форму для оцінювання довіри сайту
 +
Вчитель пропонує документи для підтримки дослідження
 +
Вчитель пропонує учням тест на авторство і пропонує дати на нього відповідь
 +
Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів
 +
Пропонує знайти їм ще один ,і пропонує форму для оцінювання довіри сайту
 +
Використання засобів онлайн комунікації
 +
 +
Тиждень4
 +
Вчитель за допомогою опитування дізнається чи вміють учні створювати блоги
 +
Вчитель дає тим учням які ще не вміють створювати блоги конкретні вказівки і інструкції по їх створенню
 +
Учні використовують у своїй діяльності блог для опублікування результатів своєї роботи.
 +
Учні проводять дослдження і опрацювання матеріалів дослідження
 +
При необхідності вчитель проводить консультації
 +
Впродовж всього дослідження учні роблять дописи в блозі
 +
Учні роблять узагальнення своєї діяльності
 +
 +
Тиждень5
 +
Доробляють всі необхідні матеріали
 +
Презентація , обговорення і оцінювання учнівських робіт
 +
Підведення підсумків
 +
Висновки
  
 
=Відомості про автора=
 
=Відомості про автора=

Версія за 21:36, 19 листопада 2014

Назва навчальної теми

Тема"Площі плоских фігур"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Алгебра,Геометрія Українська мова, Інформатика

Вік учнів, клас

Вік 16-17 років 11 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

План вивчення теми (вставити файл)

[План вивчення теми]

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Оцінювання відбувається упродовж всього навчання за темою. Визначення попередніх знань учнів щодо теми та того, що саме вони знають про інтеграл і плоскі фігури відбувається при заповненні ними [| ЗХД таблиця] Для опитування учнів впродовж теми використовуємо [Опитування]. Учні ведуть власний блог на якому описують кроки своєї роботи Блог учнів. Оцінювання блогу учнів буде виконуватися за такими критеріями [Оцінювання учнівського блогу]. Для того щоб учні знали що вони мають зробити в продовж проекту створено [Контрольний список учнівського самоврядування]

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

На вивчення теми "Інтеграл. Використання інтеграла для пошуку площ плоских фігур" у 11 класі відводиться 10 годин тобто 5 тижнів Діяльність вчителя і учнів на кожному тижні роботи: Тиждень1 Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів Пропонує публікацію про метод проектів

Фото Буклета проекту.jpg


Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлення з ключовими і тематичними запитаннями [Презентація для учнів] Вчитель визначає навчальні потреби учні за ЗХД таблицею Учні обговорюють висунуті проблеми Тиждень 2 Учні опрацьовують запропоновані матеріали Учні визначають свої знання за допомогою ЗХД таблиці Вчитель проводить консультацію для тих хто неправильно відповів Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує анкетування Для роботи учні об’єднаються у групи: [Групи]

Вчитель пропонує документи для дослідження [Дослідження] Вчитель пропонує учням тест на авторство і пропонує дати на нього відповідь Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів Пропонує знайти їм ще один ,і пропонує форму для оцінювання довіри сайту Вчитель пропонує документи для підтримки дослідження Вчитель пропонує учням тест на авторство і пропонує дати на нього відповідь Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів Пропонує знайти їм ще один ,і пропонує форму для оцінювання довіри сайту Використання засобів онлайн комунікації

Тиждень4 Вчитель за допомогою опитування дізнається чи вміють учні створювати блоги Вчитель дає тим учням які ще не вміють створювати блоги конкретні вказівки і інструкції по їх створенню Учні використовують у своїй діяльності блог для опублікування результатів своєї роботи. Учні проводять дослдження і опрацювання матеріалів дослідження При необхідності вчитель проводить консультації Впродовж всього дослідження учні роблять дописи в блозі Учні роблять узагальнення своєї діяльності

Тиждень5 Доробляють всі необхідні матеріали Презентація , обговорення і оцінювання учнівських робіт Підведення підсумків Висновки

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Бобрик Василь Вікторович

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики

Навчальний заклад

ТНПУ ім. Володимира Гнатюка

Місто\село, район, область

с.Лопушне,Кременецький р-н, Тернопільська область

Контактні дані

Відомості про тренінг

Програма Іntel® «Навчання для майбутнього» - найбільша спільна ініціатива Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, ЦІППО АПН України, ОІППО, ОУОН ОДА та корпорації Intel щодо підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів з ІКТ та новітніх педагогічних технологій, яка уможливлює підготовку школярів до економіки знань XXI сторіччя та надає їм необхідні навички

Дати проведення тренінгу

Місце проведення тренінгу

Тренери

Барна Ольга Василівна Шмигер Галина Петрівна