Відмінності між версіями «Портфоліо проекту з теми "Похідна та її застосування"(Алгебра та початки аналізу 11 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Оцінювання)
(Презентації для учнів(як зразок до представлення їх роботи))
 
(Не показано 6 проміжних версій цього користувача)
Рядок 108: Рядок 108:
  
  
 +
=Інстукції учням=
 +
[https://drive.google.com/file/d/0BygjJAY4zjIhc3Y0Z3RKWUxjbTQ/view?usp=sharing| Інстукція для створення презентації]
 +
 +
[https://drive.google.com/file/d/0BygjJAY4zjIhNjktR1IyREtWNVE/view?usp=sharing| Інстукція для створення публікації]
 +
 +
Ці презентації слугуватимуть учням для орієнтації в їх роботі, а саме в представлені публіці продукту своєї частинки проекту
  
  
Рядок 128: Рядок 134:
  
  
lorelejka [at] gmail.com
+
lorelejka@gmail.com
  
 
=Відомості про тренінг=
 
=Відомості про тренінг=
Рядок 146: Рядок 152:
  
 
Шмигер Галина Петрівна  
 
Шмигер Галина Петрівна  
[[Категорія: Шаблони]]
 
[[Категорія: 10 версія]]
 
 
[[Категорія:Банк проектів]]
 
 
=Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)=
 
На вивчення теми "Інтеграл. Використання інтеграла для пошуку площ плоских фігур" у 11 класі відводиться 10 годин тобто 5 тижнів Діяльність вчителя і учнів на кожному тижні роботи:
 
Тиждень1
 
Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів Пропонує публікацію про метод проектів
 
<br style="clear:both" />
 
[[Файл:Фото Буклета проекту.jpg|190px|thumb|left]]
 
<br style="clear:both" />
 
Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлення з ключовими і тематичними запитаннями
 
[[https://drive.google.com/file/d/0BygjJAY4zjIhbG5YUUFlSDUwRnM/view?usp=sharing| Презентація для учнів]]
 
Вчитель визначає навчальні потреби учні за ЗХД таблицею
 
Учні обговорюють висунуті проблеми
 
 
Тиждень 2
 
 
Учні опрацьовують запропоновані матеріали
 
Учні визначають свої знання за допомогою ЗХД таблиці
 
Вчитель проводить консультацію для тих хто неправильно відповів
 
Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує анкетування
 
Для роботи учні об’єднаються у групи:
 
[[https://drive.google.com/file/d/0BygjJAY4zjIhTjRJaXQ3SmtEV1E/view?usp=sharing| Групи]]
 
 
Тиждень 3
 
 
Вчитель пропонує документи для дослідження [[https://drive.google.com/file/d/0BygjJAY4zjIhSnh5em5ZWDlpZ1k/view?usp=sharing| Дослідження]]
 
Вчитель пропонує учням тест на авторство і пропонує дати на нього відповідь
 
Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів
 
Пропонує знайти їм ще один ,і пропонує форму для оцінювання довіри сайту
 
Вчитель пропонує документи для підтримки дослідження
 
Вчитель пропонує учням тест на авторство і пропонує дати на нього відповідь
 
Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів
 
Пропонує знайти їм ще один ,і пропонує форму для оцінювання довіри сайту
 
Використання засобів онлайн комунікації
 
 
Тиждень4
 
 
Вчитель за допомогою опитування дізнається чи вміють учні створювати блоги
 
Вчитель дає тим учням які ще не вміють створювати блоги конкретні вказівки і інструкції по їх створенню
 
Учні використовують у своїй діяльності блог для опублікування результатів своєї роботи.
 
Учні проводять дослдження і опрацювання матеріалів дослідження
 
При необхідності вчитель проводить консультації
 
Впродовж всього дослідження учні роблять дописи в блозі
 
Учні роблять узагальнення своєї діяльності
 
 
Тиждень5
 
 
Доробляють всі необхідні матеріали
 
Презентація , обговорення і оцінювання учнівських робіт
 
Підведення підсумків
 
Висновки
 
=Інстукції учням=
 
[https://drive.google.com/file/d/0BygjJAY4zjIhc3Y0Z3RKWUxjbTQ/view?usp=sharing| Інстукція для створення презентації]
 
 
[https://drive.google.com/file/d/0BygjJAY4zjIhNjktR1IyREtWNVE/view?usp=sharing| Інстукція для створення публікації]
 
=Презентації для учнів(як зразок до представлення їх роботи)=
 
Ці презентації слугуватимуть учням для орієнтації в їх роботі, а саме в представлені публіці продукту своєї частинки проекту
 
 
Приклади презентацій:
 
 
[https://drive.google.com/file/d/0BygjJAY4zjIhSGNSbUllQ2pSSTg/view?usp=sharing| Презентаці групи ПРОГРАМІСТИ]
 
 
[https://drive.google.com/file/d/0BygjJAY4zjIhcWNLclk4dWtTWmc/view?usp=sharing| Презентація групи  ТЕОРЕТИКИ]
 
 
=Відомості про автора=
 
==Ім'я, прізвище==
 
Бобрик Василь Вікторович
 
 
==Фах, навчальний предмет==
 
 
Навчальний проект з алгебри
 
 
==Навчальний заклад==
 
ТНПУ  ім. Володимира Гнатюка
 
 
==Місто\село, район, область==
 
с.Лопушне,Кременецький р-н,  Тернопільська область
 
==Контактні дані==
 
bobrykvv09@gmail.com
 
 
=Відомості про тренінг=
 
Програма Іntel® «Навчання для майбутнього» - найбільша спільна ініціатива Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, ЦІППО АПН України, ОІППО, ОУОН ОДА та корпорації Intel щодо підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів з ІКТ та новітніх педагогічних технологій, яка уможливлює підготовку школярів до економіки знань XXI сторіччя та надає їм необхідні навички
 
 
==Дати проведення тренінгу==
 
Жовтень-Листопад 2014
 
 
==Місце проведення тренінгу==
 
ТНПУ ім. В.Гнатюка
 
 
==Тренери==
 
Барна Ольга Василівна [[Користувач:Barna ov|barna_ov]]
 
 
Шмигер Галина Петрівна
 
 
[[Категорія: Шаблони]]
 
[[Категорія: Шаблони]]
 
[[Категорія: 10 версія]]
 
[[Категорія: 10 версія]]
  
 
[[Категорія:Банк проектів]]
 
[[Категорія:Банк проектів]]

Поточна версія на 11:02, 22 листопада 2014

Назва навчальної теми

Тема"Дійсні числа та їх властивості"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Алгебра,Геометрія Українська мова, Інформатика

Вік учнів, клас

Вік 16-17 років 11 клас

Стислий опис проекту

Тема:Дійсні числа та дії на ними.Суть проекту буде полягати в тому що учні зможуть дослідити як можна використовувати дійсні числа у повсякденному житті. Учні перевірятимуть властивості дійсних чисел.

План вивчення теми

План вивчення теми

Назва навчальної теми

Дійсні числа і їх властивості

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Математика

Інформатика

Трудове навчання

Вік учнів, клас

11 клас (16-17 років)

Стислий опис проекту

Ключове питання

Строгість у всьому - чи добре це?

Тематичні питання

o Яке місце дійсних чисел в математиці? o Чи потрібні у повсякденному житті знання про дійсні числа ?

Навчальний проект розроблено відповідно до навчальної програми математики для учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

В процесі роботи над проектом учні діляться на три групки: «Теоретики», «Журналісти» і «Практики».

«Теоретики» опрацьовують різну літературу, здійснюють пошук інформації в мережі Internet, розглядають теоретичні відомості про прямокутний паралелепіпед і куб, виготовляють брошуру з теми.

Перед «Журналістами» ставиться завдання відшукати задачі різного типу та рівня складності з заданої теми і здійснити розробку невеликого електронного задачника у формі презентації.

«Теоретики» ж застосовують набуті знання на практиці, виготовляють настільний календар.

В процесі роботи учні активно використовують блоги для обміну інформацією та для написання власних відгуків про проект та свої враження про нього. Результати роботи над проектом будуть представлені кожною групою безпосередньо на захисті проекту, який бути проходити у формі свята «ми це змогли», на яке будуть запрошені батьки і вчителі.

План вивчення теми

План вивчення теми

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Впродовж всього проекту проводиться оцінювання. Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань про дійсні числа на початку вивчення теми вчитель організовує обговорення ключового запитання проекту, пропонує учням розроблену ним презентацію, а також таблицю «ЗХД» для визначення рівня знань учнів щодо даної теми. Також учні відповідають на питання . На кожному із етапів роботи над проектом учні опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, здійснюючи при цьому записи у блозі щодо результатів виконаних робіт (там же вони можуть задавати свої запитання вчителеві щодо роботи над завданнями проекту). Учні з самого початку роботи над проектами використовують Контрольний список самоспрямування у навчанні, щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Для оцінювання створених учнями публікації та електронного задачника, вчителем створено відповідно Форма оцінювання презентації (електронного задачника).

Діяльність учнів та вчителя

Початковий етап

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає про метод проектів.

2. Пропонує презентацію проекту (1).

3. Ознайомлює з ключовими та тематичними питаннями.

4. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою таблиці «ЗХД».

5. Учні обговорюють висунуту проблему.

6. Вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал.

7. У проекті учні об’єднуються у такі групи: «Теоретики», «Журналісти» і «Практики».


9. Група «Теоретиків» отримують Інструкцію до створення публікацій

10. Учні опрацьовують запропоновані зразки та оцінюють їх.

11. Учні повідомляють вчителя про результати оцінювання учнівських зразків та пропонують шляхи можливого їх вдосконалення.

12. Якщо в учнів виникнуть якісь труднощі в процесі дослідження, вчитель може організовувати спільне обговорення відповідних проблем, для максимального залучення учнів до їх спільного вирішення.

13. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.

14. Вчитель пропонує учням самостійно знайти ще один сайт (ресурс).

15. Вчитель пропонує учням оцінити якість, надійність та достовірність знайденого ними ресурсу.

(1) Вступна презентація призначена для ознайомлення учнів з основними положеннями проекту, його тематикою та спрямованістю. Учні можуть попередньо для себе з’ясувати, яку саме роль під час роботи над проектом вони хочуть виконувати (теоретиків, журналістів, чи практиків).

Безпосередня робота над проектом

Спільна робота над навчальними проектами в групах в режимі реального часу разом з іншими учасниками, яка буде реалізуватися з допомогою блогу та миттєвих повідомлень. Вчитель пропонує учням створити власний блог, де вчитель зможе спостерігати за його успіхами та рівнем засвоєння матеріалу.

На кожному із етапів роботи над проектом учні опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, здійснюючи при цьому записи у блозі щодо результатів виконаних робіт (там же вони можуть задавати свої запитання вчителеві щодо роботи над завданнями проекту). Учні з самого початку роботи над проектами використовують Контрольний список самоспрямування у навчанні, щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів.


Інстукції учням

Інстукція для створення презентації

Інстукція для створення публікації

Ці презентації слугуватимуть учням для орієнтації в їх роботі, а саме в представлені публіці продукту своєї частинки проекту


Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Савків Надія Ярославівна

Фах, навчальний предмет

вчитель математики

Навчальний заклад

ЗОШ І-ІІІ ст. с. Млинівців

Місто\село, район, область

с. Млинівці, Зборівський р-н, Тернопільська обл.

Контактні дані

lorelejka@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

жовтень-листопад 2014 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В.Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна

Шмигер Галина Петрівна