Портфоліо проекту на тему: "Від'ємні числа", (математика, 6 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Версія від 23:50, 2 грудня 2014, створена Antonyuk ya (обговореннявнесок) (Діяльність учнів та вчителя)
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Від'ємні числа

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

1.Математика 2.Українська мова 3. Інформатика

Вік учнів, клас

6 клас (12-13 років)

Стислий опис проекту

Навчальний проект з математики у 6 класі на тему «Від’ємне повсюди» має за мету розвивати навички мислення вищих рівнів, комунікативні навички та навички співробітництва, інформаційну грамотність, IКT – грамотність, творчість при вивченні теми «Від’ємні числа». Учні працюватимуть в групах.. ( «дослідники», «теоретики», «практики») кожна з груп отримує своє завдання з дослідження даної теми. Результатом даного проекту буде святкування дня народження від’ємного числа. Де кожна з групок припіднесе свій подарунок у вигляді: теоретики - інформаційного буклету, дослідники – презентації, практики – довідника або плаката про цікаві задачі з використанням від’ємних чисел.

План вивчення теми

План вивчення теми

Оцінювання

Упродовж всієї навчальної теми проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Учні з самого початку роботи над проектами використовують Контрольний список самоспрямування у навчанні Контрольний список самоспрямування Для оцінювання знань з даної теми вчитель пропонує учням Т-таблицю, Т-таблиця а також опитувальник. опитувальник Для правильного виконання свого дослідження кожна з групок ознайомлюється з формою оцінювання форма оцінювання учнівської роботи

Діяльність учнів та вчителя

1.Вчитель повідомляє учням тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2.Пропонує публікацію про метод проектів.
1
2


3.Пропонує список запитань для самостійного опрацювання а також джерел.
4. Пропонує учням презентацію проекту. презентація
5.Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т-таблицею, яку пропонує у презентації.
6. Учні обговорюють висунуті проблеми.
7.Учні опрацьовують запропоновані матеріали.
8 Учні визначають свої знання за Т-таблицею. Т-таблиця
9.Учні ті що правильно зробили завдання допомагають і проводять консультацію для тих учнів що не справилися із завданням.
10.Учитель пропонує учням обєднатися в групки.
11.Учні об’єднуються в такі групи: «дослідники», «теоретики», «практики» де кожна з гупок отримує свої завдання Завдання груп
(дослідники ознайомлюються з документом «як створювати презентацію», теоретикам проводиться роз’яснення як створити інформаційний буклет, практикам роз’яснюється як повинен виглядати довідник з цікавими задачами і формулами)

12. Учням пропонуються зразки учнівських робіт.
1
2

13. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки досліджень.
14.Вчитель пропонує скористатитися списком джерел для власних досліджень
15. Учні ознайомлюються з критеріями оцінювання учнівської роботи.
16.Вчитель пропонує інструкції для створення учнівських робіт інструкція
17.Кожна з групок учнів планує свою роботу і розподіляє ролі
18.Учні приступають до роботи
19.У разі виникнення питань вчитель пропонує консультації у вигляді електронної пошти

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Юрій Антонюк

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім.В.Гнатюка

Місто\село, район, область

м.Тернопіль

Контактні дані

antonyuk_ya на fizmat.tnpu.edu.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

жовтень - листопад 2014 року.

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В.Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна, Шмигер Галина Петрівна