Відмінності між версіями «Портфоліо проекту на тему "Маленька частинка дитячої мрії"»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
 
(Не показано 57 проміжних версій цього користувача)
Рядок 8: Рядок 8:
  
 
=Вік учнів, клас=
 
=Вік учнів, клас=
13 років, 7 клас
+
12 років, 6 клас
  
 
=Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)=
 
=Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)=
Даний проект розрахований для учнів 7-го класу, впровадження відбувається під час вивчення теми "Лінійні рівняння та їх системи". У проекті учні об'єднуються у 3 групи, кожна з яких має своїх Теоретиків, Практиків, Шукачів скарбів.
+
Даний проект розрахований для учнів 6-го класу, вивчення теми "Координатна площина". На подвір'ї школи учні будують дитячий майданчик з різних фігурок, які складаються з точок координатної площини. Даний дитячий майданчик складається з 5 фігурок.
Теоретики повинні опрацювати теоретичний матеріал.
 
Практики повинні скласти і розв*язати рівняння, використовуючи відомі ознаки.
 
Шукачі скарбів повинні знайти статистичні дані і здійснити перевірку знань учнів з теми у цікавих формах і видах діяльності.
 
Для цього вони будуть користуватися інтернет ресурсами. Вчитель буде допомагати, розробить презентація, публікацію. Результати роботи над проектом будуть представлені кожною групою безпосередньо на захисті проекту, який бути проходити у формі свята «Наша гордість», на яке будуть запрошені батьки і вчителі.
 
  
 
=План вивчення теми (вставити файл)=
 
=План вивчення теми (вставити файл)=
[https://drive.google.com/drive/my-drive План вивчення теми]
+
 
 +
[https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/f/f6/%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD_%D0%B2_.pdf] план вивчення
 +
 
 +
[https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/e/e3/%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD_%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%83.pdf] план впровадження
  
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=
Упродовж всієї навчальної теми проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Учні з самого початку роботи над проектами використовують контрольний список для  інформаційного бюлетеню. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Для оцінювання знань з даної теми вчитель пропонує учням  [https://docs.google.com/document/d/1jmtA2VX3Xl8c95qOT83bSWgY7EHxGR2VKjtnEMUB58w/edit#heading=h.gjdgxs Т-таблицю],[https://docs.google.com/document/d/1Rah8V1uCL5x4PKCw8r3TNXNXstut3PLkDM_oj4zAVQ8/edit ЗХД-таблицю],а також [https://goo.gl/forms/F1mO1fQerdXOWUps2 опитувальник]. Для правильного виконання свого дослідження кожна з групок ознайомлюється з  [https://drive.google.com/drive/my-drive формою оцінювання блогу]
+
система оцінювання: робота учнів буде оцінена кожного уроку(активність, вміння відкласти точку на координатній площині). Інструментарій оцінювання: опитувальник, тести, ЗХД-таблиці. Оцінені будуть презентаціїабо виступи учнів
  
 
=Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)=
 
=Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)=
 
'''Початковий етап проекту'''
 
'''Початковий етап проекту'''
  
1.Вчитель оголошує учням про тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.
+
1. Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію [[Файл:Мій буклет1.jpg|600 px]]
 
+
2.Вчитель надсилає учням додаткові матеріали за допомогою електронної
+
[[Файл:Мій буклет2.jpg|600 px]].  
[https://docs.google.com/a/fizmat.tnpu.edu.ua/forms/d/e/1FAIpQLScBF_r24r7a1SCAsP5Uh_FjqZvndal6WX0PS7l84MAJWtjxdw/viewform електронної пошти]
 
  
3.Пропонує публікацію про метод проектів.
+
Своє повідомлення супроводжує презентацією [https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/7/73/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf]
  
[[Файл:Kvas1 2.jpg|500px]]
+
2. Визначає навчальні потреби учнів за допомогою ЗХД-таблиці [https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/0/02/%D0%97%D0%A2%D0%94.pdf]
[[Файл:Kvas 2.jpg|500px]]
 
  
4.Учні ознайомлюються з основними завданнями
+
3. У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.
  
5.Вчитель пропонує презентацію проекту.
+
4. Пропонує учням дослідницьке завдання у WORD, яке вони роблять у Excel i Gran 2D. [https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/7/7d/%D0%97%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf]
  
6.Вчитель визначає навчальні потреби учнів за [https://docs.google.com/document/d/1jmtA2VX3Xl8c95qOT83bSWgY7EHxGR2VKjtnEMUB58w/edit#heading=h.gjdgxs Т-таблицею] та [https://docs.google.com/document/d/1Rah8V1uCL5x4PKCw8r3TNXNXstut3PLkDM_oj4zAVQ8/edit ЗХД-таблицею]. Дані таблиці
+
5. Об’єднює учнів у 5 груп.
  
призначені для попереднього оцінювання теоретичних знань та практичних навичок учнів, що допоможе
+
6. Дає завдання кожній групі [https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/7/7d/%D0%97%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf]
  
вчителеві в організаційній роботі, а саме в розподілення учнів на групки.
+
7. для ознайомлення учнів з питанням дотримання авторського права при роботі в інтернеті
  
7.Учні визначають рівень своїх знань за допомогою  [https://docs.google.com/document/d/1jmtA2VX3Xl8c95qOT83bSWgY7EHxGR2VKjtnEMUB58w/edit#heading=h.gjdgxs Т-таблиці] та [https://docs.google.com/document/d/1Rah8V1uCL5x4PKCw8r3TNXNXstut3PLkDM_oj4zAVQ8/edit ЗХД-таблиці]
+
[https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/9/9b/%D0%A2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8.pdf]
 
8.Учитель пропонує учням об'єднатися в групки.
 
 
9.Учні об'єднуються в такі групи: «теоретики», «практики», «шукачі завдань» де кожна з гупок отримує свої
 
  
завдання.  
+
8. Вчитель дає список рекомендованих джерел
  
'''Робота над проектом'''
+
[https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/b/bd/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8.pdf]
  
10.Вчитель пропонує учням тест про [https://docs.google.com/document/d/1mYOHUzUxsoNGTG9W711e-Udq5B2ZKXyeCxwIVN6-NuU/edit авторське право]
+
9. Вчитель навчає дітей планувати свою самостійну діяльність у проекті, для цього він використовує контрольний список самоспрямування у проекті
  
11.Учні з самого початку роботи над проектами використовують [https://docs.google.com/document/d/1cfbkTaHgJQvbyz-I0iSl9rb4weDKYG2hrdUPL6xGlvA/edit Контрольний список самоспрямування у навчанні]
+
[https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/2/2f/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA.pdf]
  
12.Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання
+
'''Робота над проектом'''
 
 
13. Учні обговорюють висунуті проблеми.
 
 
 
14.Учні опрацьовують запропоновані матеріали.
 
 
15.Учні відповідають на питання [https://goo.gl/forms/F1mO1fQerdXOWUps2 опитувальника]
 
  
16.Учні ведуть записи у [http://kvasoksana.blogspot.com/ блозі]
+
10. Учні обговорюють тему проекту та поставлені питання
  
17.Вчитель пропонує скористатитися списком джерел для власних досліджень і [https://docs.google.com/document/d/1REzUu0l56VOeE9zJalsH55gaeDkQWY-dfyXr8J1ojvM/edit контрольний список для оцінки веб -сайтів]
+
11. Учні опрацьовують запропоновані матеріали
 
18.Учні ознайомлюються з [https://drive.google.com/drive/my-drive формою оцінювання учнівського блогу]
 
  
19.Вчитель пропонує [https://docs.google.com/document/d/1h8JjfN6Tgk8hXOiHfNPK1IflIp2M0OXIuznfqZdHOHc/edit#heading=h.gjdgxs інструкції для створення учнівського блогу]
+
12. Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.
  
20.Кожна з групок учнів планує свою роботу і розподіляє ролі
+
13. Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника
  
21.Вчитель подає учням для виконання дослідницькі завдання у [https://docs.google.com/document/d/1hVIDREQ7sesVlYQ6PH6fd5CiIOozh1-z8ZgoMvBtu0c/edit Word] та Excel
+
[https://docs.google.com/forms/d/1rDKMJA790BCxkyOAQSZ-ughsSkyAwH4pCVuUXta6E7U/edit]
  
22.Учні приступають до роботи.  
+
14. Вчитель демонструє приклад блогу [[http://kolisnykm.blogspot.com/]]
  
23.У разі виникнення питань вчитель пропонує консультації у вигляді блогу
+
15. Вчитель дає інструкцію, щодо створення блогу [https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/5/52/%D0%91%D0%BB%D0%BE%D0%B3.pdf]
  
24.Учні опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, здійснюючи при цьому
+
16. Вчитель пропонує інструкцію для роботи в Gran 2D [https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/9/9f/%D0%86%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf]
  
записи у блозі щодо результатів виконаних робіт
+
17. Учні використовують мережу інтернет для пошуку інформації
  
 
'''Завершальний етап проекту'''
 
'''Завершальний етап проекту'''
  
25. Учні готуються до захисту проекту.
+
18. Учні представляють свої результати у вигляді презентації
 
 
26. Учні коректують помилки і слухають зауваження вчителя.
 
 
 
27. Учні проводять захист проекту і організовують разом із вчителем свято. Кожна з групок у вигляді подарунка
 
 
 
презентує результат своєї роботи.
 
 
 
28. Вчитель проводить кінцеве оцінювання роботи учнів.
 
  
29. Учні та вчитель діляться враженнями від проекту, побажаннями та зауваженнями на майбутнє.
+
19. Вчитель пропонує учням форму для оцінювання презентації [https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/7/7f/%D0%91%D0%B0%D0%BB%D0%B8.pdf]
  
 
=Відомості про автора=
 
=Відомості про автора=
[[Користувач:Kvas ob |  Квас Оксана Богданівна]]
+
[[Користувач:Kolisnyk mi]]
  
 
==Фах, навчальний предмет==
 
==Фах, навчальний предмет==

Поточна версія на 17:06, 9 листопада 2016

Назва навчальної теми

МАЛЕНЬКА ЧАСТИНКА ДИТЯЧОЇ МРІЇ

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика


Вік учнів, клас

12 років, 6 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Даний проект розрахований для учнів 6-го класу, вивчення теми "Координатна площина". На подвір'ї школи учні будують дитячий майданчик з різних фігурок, які складаються з точок координатної площини. Даний дитячий майданчик складається з 5 фігурок.

План вивчення теми (вставити файл)

[1] план вивчення

[2] план впровадження

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

система оцінювання: робота учнів буде оцінена кожного уроку(активність, вміння відкласти точку на координатній площині). Інструментарій оцінювання: опитувальник, тести, ЗХД-таблиці. Оцінені будуть презентації, або виступи учнів

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Початковий етап проекту

1. Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію Мій буклет1.jpg

Мій буклет2.jpg.

Своє повідомлення супроводжує презентацією [3]

2. Визначає навчальні потреби учнів за допомогою ЗХД-таблиці [4]

3. У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.

4. Пропонує учням дослідницьке завдання у WORD, яке вони роблять у Excel i Gran 2D. [5]

5. Об’єднює учнів у 5 груп.

6. Дає завдання кожній групі [6]

7. для ознайомлення учнів з питанням дотримання авторського права при роботі в інтернеті

[7]

8. Вчитель дає список рекомендованих джерел

[8]

9. Вчитель навчає дітей планувати свою самостійну діяльність у проекті, для цього він використовує контрольний список самоспрямування у проекті

[9]

Робота над проектом

10. Учні обговорюють тему проекту та поставлені питання

11. Учні опрацьовують запропоновані матеріали

12. Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.

13. Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника

[10]

14. Вчитель демонструє приклад блогу [[11]]

15. Вчитель дає інструкцію, щодо створення блогу [12]

16. Вчитель пропонує інструкцію для роботи в Gran 2D [13]

17. Учні використовують мережу інтернет для пошуку інформації

Завершальний етап проекту

18. Учні представляють свої результати у вигляді презентації

19. Вчитель пропонує учням форму для оцінювання презентації [14]

Відомості про автора

Користувач:Kolisnyk mi

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ імені Володимира Гнатюка

Місто/село, район, область

м.Тернопіль

Контактні дані

0971716445

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень-листопад, 2016 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім.В.Гнатюка, фізико-математичний факультет

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна