Відмінності між версіями «Портфоліо проекту на тему "Маленька частинка дитячої мрії"»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Оцінювання (стислий опис і інструменти))
Рядок 17: Рядок 17:
  
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=
Упродовж всієї навчальної теми проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Учні з самого початку роботи над проектами використовують контрольний список для  інформаційного бюлетеню. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Для оцінювання знань з даної теми вчитель пропонує учням  [https://docs.google.com/document/d/1jmtA2VX3Xl8c95qOT83bSWgY7EHxGR2VKjtnEMUB58w/edit#heading=h.gjdgxs Т-таблицю],[https://docs.google.com/document/d/1Rah8V1uCL5x4PKCw8r3TNXNXstut3PLkDM_oj4zAVQ8/edit ЗХД-таблицю],а також [https://goo.gl/forms/F1mO1fQerdXOWUps2 опитувальник]. Для правильного виконання свого дослідження кожна з групок ознайомлюється з  [https://drive.google.com/drive/my-drive формою оцінювання блогу]
+
система оцінювання: робота учнів буде оцінена кожного уроку(активність, вміння відкласти точку на координатній площині). Інструментарій оцінювання: опитувальник, тести, ЗХД-таблиці. Оцінені будуть презентаціїабо виступи учнів
  
 
=Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)=
 
=Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)=

Версія за 00:34, 9 листопада 2016

Назва навчальної теми

МАЛЕНЬКА ЧАСТИНКА ДИТЯЧОЇ МРІЇ

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика


Вік учнів, клас

12 років, 6 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Даний проект розрахований для учнів 6-го класу, вивчення теми "Координатна площина". На подвір'ї школи учні будують дитячий майданчик з різних фігурок, які складаються з точок координатної площини. Даний дитячий майданчик складається з 5 фігурок.

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

система оцінювання: робота учнів буде оцінена кожного уроку(активність, вміння відкласти точку на координатній площині). Інструментарій оцінювання: опитувальник, тести, ЗХД-таблиці. Оцінені будуть презентації, або виступи учнів

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Початковий етап проекту

1.Вчитель оголошує учням про тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2.Вчитель надсилає учням додаткові матеріали за допомогою електронної електронної пошти

3.Пропонує публікацію про метод проектів.

Kvas1 2.jpg Kvas 2.jpg

4.Учні ознайомлюються з основними завданнями

5.Вчитель пропонує презентацію проекту.

6.Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т-таблицею та ЗХД-таблицею. Дані таблиці

призначені для попереднього оцінювання теоретичних знань та практичних навичок учнів, що допоможе

вчителеві в організаційній роботі, а саме в розподілення учнів на групки.

7.Учні визначають рівень своїх знань за допомогою Т-таблиці та ЗХД-таблиці

8.Учитель пропонує учням об'єднатися в групки.

9.Учні об'єднуються в такі групи: «теоретики», «практики», «шукачі завдань» де кожна з гупок отримує свої

завдання.

Робота над проектом

10.Вчитель пропонує учням тест про авторське право

11.Учні з самого початку роботи над проектами використовують Контрольний список самоспрямування у навчанні

12.Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання

13. Учні обговорюють висунуті проблеми.

14.Учні опрацьовують запропоновані матеріали.

15.Учні відповідають на питання опитувальника

16.Учні ведуть записи у блозі

17.Вчитель пропонує скористатитися списком джерел для власних досліджень і контрольний список для оцінки веб -сайтів

18.Учні ознайомлюються з формою оцінювання учнівського блогу

19.Вчитель пропонує інструкції для створення учнівського блогу

20.Кожна з групок учнів планує свою роботу і розподіляє ролі

21.Вчитель подає учням для виконання дослідницькі завдання у Word та Excel

22.Учні приступають до роботи.

23.У разі виникнення питань вчитель пропонує консультації у вигляді блогу

24.Учні опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, здійснюючи при цьому

записи у блозі щодо результатів виконаних робіт

Завершальний етап проекту

25. Учні готуються до захисту проекту.

26. Учні коректують помилки і слухають зауваження вчителя.

27. Учні проводять захист проекту і організовують разом із вчителем свято. Кожна з групок у вигляді подарунка

презентує результат своєї роботи.

28. Вчитель проводить кінцеве оцінювання роботи учнів.

29. Учні та вчитель діляться враженнями від проекту, побажаннями та зауваженнями на майбутнє.

Відомості про автора

Користувач:Kolisnyk mi

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ імені Володимира Гнатюка

Місто/село, район, область

м.Тернопіль

Контактні дані

0971716445

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень-листопад, 2016 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім.В.Гнатюка, фізико-математичний факультет

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна