Відмінності між версіями «Портфоліо проекту на тему "Маленька частинка дитячої мрії"»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Оцінювання (стислий опис і інструменти))
(План вивчення теми (вставити файл))
Рядок 14: Рядок 14:
  
 
=План вивчення теми (вставити файл)=
 
=План вивчення теми (вставити файл)=
[https://drive.google.com/drive/my-drive План вивчення теми]
+
[План_в_.pdf‎  План вивчення теми]
  
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=
 
=Оцінювання (стислий опис і інструменти)=

Версія за 00:47, 9 листопада 2016

Назва навчальної теми

МАЛЕНЬКА ЧАСТИНКА ДИТЯЧОЇ МРІЇ

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика


Вік учнів, клас

12 років, 6 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Даний проект розрахований для учнів 6-го класу, вивчення теми "Координатна площина". На подвір'ї школи учні будують дитячий майданчик з різних фігурок, які складаються з точок координатної площини. Даний дитячий майданчик складається з 5 фігурок.

План вивчення теми (вставити файл)

[План_в_.pdf‎ План вивчення теми]

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

система оцінювання: робота учнів буде оцінена кожного уроку(активність, вміння відкласти точку на координатній площині). Інструментарій оцінювання: опитувальник, тести, ЗХД-таблиці. Оцінені будуть презентації, або виступи учнів

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Початковий етап проекту

1.Вчитель оголошує учням про тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2.Вчитель надсилає учням додаткові матеріали за допомогою електронної електронної пошти

3.Пропонує публікацію про метод проектів.

Kvas1 2.jpg Kvas 2.jpg

4.Учні ознайомлюються з основними завданнями

5.Вчитель пропонує презентацію проекту.

6.Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т-таблицею та ЗХД-таблицею. Дані таблиці

призначені для попереднього оцінювання теоретичних знань та практичних навичок учнів, що допоможе

вчителеві в організаційній роботі, а саме в розподілення учнів на групки.

7.Учні визначають рівень своїх знань за допомогою Т-таблиці та ЗХД-таблиці

8.Учитель пропонує учням об'єднатися в групки.

9.Учні об'єднуються в такі групи: «теоретики», «практики», «шукачі завдань» де кожна з гупок отримує свої

завдання.

Робота над проектом

10.Вчитель пропонує учням тест про авторське право

11.Учні з самого початку роботи над проектами використовують Контрольний список самоспрямування у навчанні

12.Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання

13. Учні обговорюють висунуті проблеми.

14.Учні опрацьовують запропоновані матеріали.

15.Учні відповідають на питання опитувальника

16.Учні ведуть записи у блозі

17.Вчитель пропонує скористатитися списком джерел для власних досліджень і контрольний список для оцінки веб -сайтів

18.Учні ознайомлюються з формою оцінювання учнівського блогу

19.Вчитель пропонує інструкції для створення учнівського блогу

20.Кожна з групок учнів планує свою роботу і розподіляє ролі

21.Вчитель подає учням для виконання дослідницькі завдання у Word та Excel

22.Учні приступають до роботи.

23.У разі виникнення питань вчитель пропонує консультації у вигляді блогу

24.Учні опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, здійснюючи при цьому

записи у блозі щодо результатів виконаних робіт

Завершальний етап проекту

25. Учні готуються до захисту проекту.

26. Учні коректують помилки і слухають зауваження вчителя.

27. Учні проводять захист проекту і організовують разом із вчителем свято. Кожна з групок у вигляді подарунка

презентує результат своєї роботи.

28. Вчитель проводить кінцеве оцінювання роботи учнів.

29. Учні та вчитель діляться враженнями від проекту, побажаннями та зауваженнями на майбутнє.

Відомості про автора

Користувач:Kolisnyk mi

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ імені Володимира Гнатюка

Місто/село, район, область

м.Тернопіль

Контактні дані

0971716445

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень-листопад, 2016 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім.В.Гнатюка, фізико-математичний факультет

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна