Відмінності між версіями «Портфоліо проекту на тему "Маленька частинка дитячої мрії"»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 23: Рядок 23:
 
'''Початковий етап проекту'''
 
'''Початковий етап проекту'''
  
1.Вчитель оголошує учням про тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.
+
1. Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію. Своє повідомлення супроводжує презентацією
  
2.Вчитель надсилає учням додаткові матеріали за допомогою електронної
+
2. Визначає навчальні потреби учнів за допомогою ЗХД-таблиці.
[https://docs.google.com/a/fizmat.tnpu.edu.ua/forms/d/e/1FAIpQLScBF_r24r7a1SCAsP5Uh_FjqZvndal6WX0PS7l84MAJWtjxdw/viewform електронної пошти]
 
  
3.Пропонує публікацію про метод проектів.
+
3. У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.
грдглржщюо.ждо.ль
 
  
4.Учні ознайомлюються з основними завданнями
+
4. Пропонує учням дослідницьке завдання у WORD, яке вони роблять у Excel i Grand2D.
  
5.Вчитель пропонує презентацію проекту.
+
5. Об’єднює учнів у 5 груп.
  
6.Вчитель визначає навчальні потреби учнів за [https://docs.google.com/document/d/1jmtA2VX3Xl8c95qOT83bSWgY7EHxGR2VKjtnEMUB58w/edit#heading=h.gjdgxs Т-таблицею] та [https://docs.google.com/document/d/1Rah8V1uCL5x4PKCw8r3TNXNXstut3PLkDM_oj4zAVQ8/edit ЗХД-таблицею]. Дані таблиці
+
6. Дає завдання кожній групі.
  
призначені для попереднього оцінювання теоретичних знань та практичних навичок учнів, що допоможе
+
7. Вчитель навчає дітей планувати свою самостійну діяльність у проекті, для цього він використовує контрольний список самоспрямування у проекті
 
 
вчителеві в організаційній роботі, а саме в розподілення учнів на групки.
 
 
 
7.Учні визначають рівень своїх знань за допомогою  [https://docs.google.com/document/d/1jmtA2VX3Xl8c95qOT83bSWgY7EHxGR2VKjtnEMUB58w/edit#heading=h.gjdgxs Т-таблиці] та [https://docs.google.com/document/d/1Rah8V1uCL5x4PKCw8r3TNXNXstut3PLkDM_oj4zAVQ8/edit ЗХД-таблиці]
 
 
8.Учитель пропонує учням об'єднатися в групки.
 
 
9.Учні об'єднуються в такі групи: «теоретики», «практики», «шукачі завдань» де кожна з гупок отримує свої
 
 
 
завдання.
 
  
 
'''Робота над проектом'''
 
'''Робота над проектом'''
  
10.Вчитель пропонує учням тест про [https://docs.google.com/document/d/1mYOHUzUxsoNGTG9W711e-Udq5B2ZKXyeCxwIVN6-NuU/edit авторське право]
+
8. Учні обговорюють тему проекту та поставлені питання
  
11.Учні з самого початку роботи над проектами використовують [https://docs.google.com/document/d/1cfbkTaHgJQvbyz-I0iSl9rb4weDKYG2hrdUPL6xGlvA/edit Контрольний список самоспрямування у навчанні]
+
9. Учні опрацьовують запропоновані матеріали
  
12.Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання
+
10. Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.
  
13. Учні обговорюють висунуті проблеми.
+
11. Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [14]
 
+
12. Вчитель демонструє приклад учнівського блогу [15]
14.Учні опрацьовують запропоновані матеріали.
+
13. Вчитель пропонує інструкцію для роботи в Excel [16]
+
14. Вчитель пропонує учням оцінити свій блог [17]
15.Учні відповідають на питання [https://goo.gl/forms/F1mO1fQerdXOWUps2 опитувальника]
+
15. Учні використовують мережу інтернет для пошуку інформації (журналісти та шукачі)
 
 
16.Учні ведуть записи у [http://kvasoksana.blogspot.com/ блозі]
 
 
 
17.Вчитель пропонує скористатитися списком джерел для власних досліджень і [https://docs.google.com/document/d/1REzUu0l56VOeE9zJalsH55gaeDkQWY-dfyXr8J1ojvM/edit контрольний список для оцінки веб -сайтів]
 
 
18.Учні ознайомлюються з [https://drive.google.com/drive/my-drive формою оцінювання учнівського блогу]
 
 
 
19.Вчитель пропонує [https://docs.google.com/document/d/1h8JjfN6Tgk8hXOiHfNPK1IflIp2M0OXIuznfqZdHOHc/edit#heading=h.gjdgxs інструкції для створення учнівського блогу]
 
 
 
20.Кожна з групок учнів планує свою роботу і розподіляє ролі
 
 
 
21.Вчитель подає учням для виконання дослідницькі завдання у [https://docs.google.com/document/d/1hVIDREQ7sesVlYQ6PH6fd5CiIOozh1-z8ZgoMvBtu0c/edit Word] та Excel
 
 
 
22.Учні приступають до роботи.
 
 
 
23.У разі виникнення питань вчитель пропонує консультації у вигляді блогу
 
 
 
24.Учні опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, здійснюючи при цьому
 
 
 
записи у блозі щодо результатів виконаних робіт
 
  
 
'''Завершальний етап проекту'''
 
'''Завершальний етап проекту'''
  
25. Учні готуються до захисту проекту.
+
16. Учні представляють свої результати у вигляді презентації
 
 
26. Учні коректують помилки і слухають зауваження вчителя.
 
 
 
27. Учні проводять захист проекту і організовують разом із вчителем свято. Кожна з групок у вигляді подарунка
 
 
 
презентує результат своєї роботи.
 
 
 
28. Вчитель проводить кінцеве оцінювання роботи учнів.
 
  
29. Учні та вчитель діляться враженнями від проекту, побажаннями та зауваженнями на майбутнє.
+
17. Вчитель пропонує учням форму для оцінювання презентації
  
 
=Відомості про автора=
 
=Відомості про автора=

Версія за 01:18, 9 листопада 2016

Назва навчальної теми

МАЛЕНЬКА ЧАСТИНКА ДИТЯЧОЇ МРІЇ

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика


Вік учнів, клас

12 років, 6 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Даний проект розрахований для учнів 6-го класу, вивчення теми "Координатна площина". На подвір'ї школи учні будують дитячий майданчик з різних фігурок, які складаються з точок координатної площини. Даний дитячий майданчик складається з 5 фігурок.

План вивчення теми (вставити файл)

План_в_.pdf‎

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

система оцінювання: робота учнів буде оцінена кожного уроку(активність, вміння відкласти точку на координатній площині). Інструментарій оцінювання: опитувальник, тести, ЗХД-таблиці. Оцінені будуть презентації, або виступи учнів

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Початковий етап проекту

1. Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію. Своє повідомлення супроводжує презентацією

2. Визначає навчальні потреби учнів за допомогою ЗХД-таблиці.

3. У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.

4. Пропонує учням дослідницьке завдання у WORD, яке вони роблять у Excel i Grand2D.

5. Об’єднює учнів у 5 груп.

6. Дає завдання кожній групі.

7. Вчитель навчає дітей планувати свою самостійну діяльність у проекті, для цього він використовує контрольний список самоспрямування у проекті

Робота над проектом

8. Учні обговорюють тему проекту та поставлені питання

9. Учні опрацьовують запропоновані матеріали

10. Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.

11. Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [14] 12. Вчитель демонструє приклад учнівського блогу [15] 13. Вчитель пропонує інструкцію для роботи в Excel [16] 14. Вчитель пропонує учням оцінити свій блог [17] 15. Учні використовують мережу інтернет для пошуку інформації (журналісти та шукачі)

Завершальний етап проекту

16. Учні представляють свої результати у вигляді презентації

17. Вчитель пропонує учням форму для оцінювання презентації

Відомості про автора

Користувач:Kolisnyk mi

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ імені Володимира Гнатюка

Місто/село, район, область

м.Тернопіль

Контактні дані

0971716445

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень-листопад, 2016 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім.В.Гнатюка, фізико-математичний факультет

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна